[Düzenlenmiştir.]
"Biraz da gerçeklerden bahset."
LadyReBeL & MrReBeLᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ
"Ben iyiyim." dedi Kaya yutkunurken. Ellerini tutmuş ve Utku'yu kendinden telaşla uzaklaştırmıştı çünkü kafayı yemeye ramak kalmıştı.
Tutku tam konuşacaktı ki birden boğazının hiç gıdıklanmadığını hissetti. Kahretsin ki alerjisi geçmişti. Panikle etrafa baktı ve ne yapacağını düşünmeye çalıştı.
En son boğazını sıktı ve garip bir ses ile konuşmaya başladı.
"Alerjim tuttu, sesim çıkmıyor." dediğinde Kaya kaşlarını çatarak Utku'ya döndü.
"Ne alerjisi saçmalama." dediğinde Tutku sanki sesi çıkmıyormuş gibi kafasını iki yana salladı.
"Şaka mı yapıyorsun?" diye sordu Kaya inanamazcasına bakarken. "Sen ciddisin!" diyerek sinirle saçlarını karıştırdı. Sırtını tekrardan ağacın gövdesine yaslayacaktı ki sırtı ağaca değer değmez inleyerek öne eğildi. Tutku , Kaya'nın canı yanmış gibi duran hâline kaşlarını çatarak baktı.
Elini omzuna koydu ve kendisine bakması için dürttü. Eliyle çakmak işareti yaptığında Kaya bir müddet anlamak için ellerini izledi.
"Beğeni mi? Like? Tamam?" bir elini çenesinin altına koydu ve kaşlarını çatarak Tutku'nun elleriyle ne anlatmaya çalıştığını düşündü. "Yerli mi yabancı mı?" dediğinde Tutku en sonunda avcunu alnına vurdu.
Sol eliyle sigara tutarmış gibi yaptı ve dudaklarına koydu ardından diğer eliyle ucunu yakarmış gibi yaptığında Kaya gözlerini sonuna kadar açtı.
"Ha! Sigara istiyorsun. Desene be baştan. "diyerek çantasını açtı ve içerisinden bir sigara paketi çıkardı. Aralarından sağlam kalmış bir tanesini çıkarıp Tutku'ya uzattı. Tutku uzattığı sigarayı alıp elinde çevirdi. Bir duman insana ne kazandırabilirdi ki?
"Senin gibi atletik ve sıkı çalışan bir adamın sigara içtiğini bilmezdim. "
Gözlerini Kaya'ya diktiğinde Kaya da ona baktı.
"Yine ne?" dediğinde Tutku bu sefer sigaranın ucunu gösterdi. "Eh ama ekmek elden su gölden!" diyerek pantolonun cebinden siyah bir çakmak çıkardı ve Tutku'ya uzattı. Tutku çakmağı eline aldı ve çaktı. Yanan ışıktan sonra etrafa bakındı. Birkaç çalı çırpı bulması gerekiyordu.
Utku'nun ayağa kalktığını gören Kaya kaşlarını çattı.
" Nereye gidiyorsun?" diye sordu merakla. İçinden bir ses sanki Utku onu bu karanlık ormanda bırakıp gidecekmiş gibi şeyler fısıldıyordu.
Tutku ellerini kaldırdı ve Kaya'ya oturmasını işaret etti. Kaya merakla Utku'nun hareketlerini izliyordu. Önce birkaç çalı çırpı topladı ve ağaçtan bir metre uzağa yığdı hepsini. En son üzerine kurumuş yapraklar attı ve sigarayı ağzına aldı. Sonra birden kaşları çatıldı ve sigarayı çalıların içine attı.
"Lan!" diye bağırdı Kaya oturduğu yerden. "Kaç para bir paket haberin var mı?" Tutku bir an başını çevirip Kaya'ya baksa da aldırış etmedi ve işine geri döndü. İnce birkaç dalı çakmakla uzun uğraşlar sonunda tutuşturmuştu. Yavaşça harlanan ateş iyice büyümüş ve onları ısıtmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...