[Düzenlenmiştir.]
"Ben bu kitabın dilsiz yazarıyım..."
LadyReBeL& MrReBeL
Sımsıkı tutuyordu, ölmekten değil. Belliydi. Onu bir daha göremeyecek olmanın gerçeğinden dolayı. Gözlerinden düşen birkaç damla yaş yanaklarından süzüldü ve gökdelenden aşağı düştü.
Ölmeden önce onu üzmek istemiyordu ama bunu hiç söylemediği için pişman olmak da istemiyordu.
Gözlerini kapattı. Kendisi düşmesin diye tüm gücüyle onu tutmaya çalıştığından birazdan o da tutunamayıp düşecekti.
"Seni seviyorum."
Ellerini açıp da kendini boşluğa bıraktığı sıra arkasında kalan adamın haykırışıyla Tutku hıçkırdı.
Filmin en can alıcı sahnesi resmen içine işlemiş sanki binadan aşağı düşen kız kendisiymiş gibiydi. Yandan kendisine uzatılan peçete ile başını çevirip kendisine naif bir ifade ile bakan adama baktı. Genç adam filmin başından beri genç kızı izliyordu, her gün böyle güzel şeylere rastlanmıyordu.
Tutku tam peçeteye elini uzatmıştı ki birdenbire biri çenesinden tutup kendine çevirdi.
"Gerek yok, kalsın." diyerek Tutku'nun yanaklarını kavradığı gibi baş parmağı ile yanaklarını silmeye başladı. Agresif ancak nazikti hareketleri.
Tutku ilk defa kıskanıldığını hissederek dudaklarını birbirine bastırdığı sıra Kaya genç kızın birbirine bastırdığı dudaklarına baktı. Sonrasında hemen geri çekilip yüz ifadesini değiştirirken içinden yandaki yılışığa sövüyordu. Zaten film bitse sövüyor olmakla kalmayacak, dövüyor da olacaktı.
En sonunda film bitip de ışıklar yanınca Tutku gülerek Kaya'ya döndü.
"Çok güzel bir gün değil miydi?" dediğinde Kaya istemsizce gülümsemişti ki arkasından kalkan hergele ile göz göze geldi. Tutku bir anda değişen bakışları takip ederek az önce kendisine mendil uzatmış olan adamı görünce istemsizce güldü.
"Evet, çok güzel bir gündü." diyerek kendini toparladıktan sonra "Şimdi ne yapmak istersin?" dediğinde Tutku dudaklarını büzdü.
"Artık eve gitmem gerek." dediğinde Kaya düşünceli bir hâlde ayaklarını yere sürttü.
"En azından yemek yesek, sonra dağılırız. Aç aç yollama beni yurda." dediğinde Tutku, Kaya'nın bu yabancı hallerine takılı kalmıştı.
"Tamam." dedi en son gülümseyerek.
Kaya ile Tutku fast food restoranlarını gezerken Utku bambaşka bir alemdeydi.
Pizzalar bitmiş film bitmiş Berk ve Anıl odalarına gitmişti.
Utku boğazı gıdıklanınca iki üç kez öksürmüştü ki Asır kalkıp dolaptan birkaç tane çilek çıkardı. Utku yeşil gözlerini Asır'ın üzerinde gezdirirken kendi kendine düşünmeden edemiyordu.
Asır bir şeylerin farkında mıydı?
Oysa Asır hiçbir şeyden haberi olmayan en acınacak haldekiydi.
Asır yanına oturup da Utku'nun ağzına çilek uzatınca Utku kaşlarını çatarak geri çekildi.
"Romantiklik mi yapıyorsun oğlum?" diyerek ters bir bakış attı ve elindeki çileği alıp garip kaçmasın diye yedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...