11.[🤥] Tabii Ki Erkeğim!

14.2K 1.3K 491
                                    

  [Düzenlenmiştir.]

"Ellerimde nasırlar
Ayaklarıma yapışmış çamurlar
Saçlarımda bu şehrin,
İs kokusu var."

LadyReBeL & MrReBeL

ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

       Asır, Utku'nun elini tuttuğu gibi tutup yukarı çekti. Tutku ellerini genç adamın omuzlarına koydu ve sıkıca tutundu. Ayak uçlarıyla ıslak toprağa basmaya çalışıyor, kendini yukarı çekmek istiyordu. En sonunda Asır, hafif olan Tutku'yu çukurdan hızla çekip çıkardı.

       Tutku kollarını sıkı sıkı Asır'ın boynuna dolamıştı. Islak kısa saçları yapışmış, yağmur damlaları dudaklarından sızıp dilinde birikmişti.

       Asır, Tutku'nun belini sıkı sıkı kavrarken yeşil gözleriyle karşılaştı. Kendine gelmeliydi! Bu gözlerindeki ışıltı da neyin nesiydi?

      Tam o sıra da Tutku durdukları durumun yanlışlığıyla kendini geriye ittirdi.

      Asır , Utku'nun kendisini ittirmesiyle gözlerini kırpıştırdı ve sıkı sıkıya sardığı kollarını çözdü. Asır'ın gözlerini kırpıştırmasıyla Defne önüne geçti.

     "Utku, iyi misin?" diyen Defne , Tutku'nun yanaklarını tutmuş ve alnına yapışmış ıslak peruğunu geriye ittirmişti. Tutku ise peruğuna dokunduğu için huzursuz olmuştu.

     Asır göz ucuyla Defne'nin Utku'nun yanaklarında olan ellerine baktı ve gözlerini kaçırdı. Aklını kaçırmış olmalıydı!

     Tutku, Defne'nin telaşlı bakışlarıyla başını salladı ve işaret parmağını boğazına iki kez vurdu.

     "A! Alerjin mi tuttu?" diyerek kahverengi gözlerini sonuna kadar açtı ve Tutku'nun yeşil gözlerine merakla baktı. Tutku, Defne'nin alerjisini hatırlamasıyla şaşkınca gözlerine baktı ve  heyecanla güldü. Bu gerçekten samimi bir gülüştü. Hızlı hızlı başıyla onaylarken bembeyaz dişlerini göstererek gülümsemişti.

     "Belki ihtiyacın olabilir diye düşünerek yanımda çilekli şeker taşıyordum." diyerek sırtındaki çantasını kucağına aldı. Bir müddet çantasını karıştırdı ve eline gelen şeker paketini hemen açıp Tutku'nun dudaklarına uzattı. Tutku hemen şekeri ağzına aldı ve yemeye başladı. Bu şeker ayrıca ona enerji verebilirdi.

      Asır, gözlerini ormana çevirirken sinirle güldü. Ağzı sinirden açılmış dili dişleri üzerinde gezinmişti.

     Nasıl olurdu da başka bir kız oda arkadaşı için ondan daha hazırlıklı olurdu? Her gece onunla uyuyan kendisiydi, sürekli çilek yediğini gören de kendisiydi. Ellerini beline koydu ve başını geriye attı.

     Üstelik Defne az önce Utku'nun dudaklarına mı dokunmuştu? Şeker bahane...

     "Saçmalama Asır!" diyen Asır elini şakaklarına götürdü. Şu an kendisi bile düşündüğü şeylere inanamıyordu.

     "Teşekkür ederim, Defne." diyen Tutku minnetle gözlerine baktı. İlk defa bu kızın varlığı onu bu kadar mutlu etmişti. Boğazındaki gıdıklanışı hissederek rahatça nefes aldığı sıra Kaya gözlerini Utku'ya çevirdi. Gerçekten çilek yiyerek sesinin eski haline dönmesi Kaya'nın ilgisini çekmişti. Eğer az önce onu görmeseydi kesinlikle Tutku olduğunu düşünürdü. Gözlerini kısarak Utku'yu incelemeye devam etti.

     Asır, derince nefes aldı ve elini cebine attı. Telefonunu çıkarıp yüzünü ıslatan yağmur damlalarını koluyla sildi.

    "Berk, biz onları bulduk. GPS'ni aç ve anayola çık. Orta noktada buluşalım." dediğinde Berk gülerek Anıl'a döndü.

Tabii ki Erkeğim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin