16.[🤥] Tabii Ki Erkeğim!

14.1K 1.3K 472
                                    

      [Düzenlenmiştir.]

"Gülüşlerini, güneş diye sığdıramıyorum gecelerime..."

(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧❤️✧ LadyReBeL & MrReBeL



       "Kavga mı?"

        Tutku, merakla kaşlarını kaldırmış Anıl'a bakarken, kaşlarını kaldırdığı için, sızlayan alnıyla dişlerini sıktı.

       "Berk!" diye bağıran Anıl ile Berk korkarak yerinden sıçradı. Bu hâline Tutku istemsizce güldü. Onun bu komik davranışları Tutku'nun yabancılık hissini yok ediyordu.

        "He! He ne oldu?" diyerek zorla koltuktan kalktığında Asır ve Tutku gördüğü yüz ile şaşkınlıktan küçük dillerini yutacaklardı.

       "Ne oldu sana!?"diyen Asır ayağa kalkmışken Tutku eliyle açılmış ağzını kapattı.

        "Kim yaptı?"

          Berk, ikisine de bir müddet anlamayarak baktıktan sonra bu sabah yediği dayağı hatırlayarak yüzünü buruşturdu. İşte şimdi tüm uzuvlarındaki acı silsesi beynine hücum ediyordu.

        Hayır... diye geçirse de içinden karnına yediği tekmeler, sol kroşe, atılan kafa...

       "Kahretsin!" diyerek ayağa kalktığında karnına giren acıyla inledi. Lacivert tişörtünü kaldırıp da beyaz tenindeki morluğu görünce yüzünü buruşturdu.

        Tutku tepki olarak aceleyle yüzünü çevirdi. Asır sinirli bir hâlde Berk'in karnına bakıyordu ki gözleri Utku'ya kaydı. Tam da düşündüğü gibi, Utku yüzünü çevirmişti. Bu hâli nedensizce Asır'ı düşündürtmeye başlamıştı.

         Kendi üstünü yanında değiştirmiyordu, duştan asla bornozla çıkmıyordu, atletle bile gezmiyordu ve en önemlisi kendisinin de öyle gezmesinden rahatsız oluyordu.

       Acaba?

       Asır'ın zihnindeki el düşünceli bir hâlde çenesine yaslanmıştı ki Berk sıkıntıyla araya girdi.

       "Biliyorum, benim için çok endişelendiniz. Bu yüzden size her şeyi, bu hâlde olsam bile, anlatacağım." diyerek Asır'ın yatağına oturdu. "Sabah, Enver'lerin oradaki büfeden akşam film izleriz diye çerez falan bakıyordum. Sonra dışarıdan bir ses geldi. Döndüm bir baktım, beş kişi bir kızı köşeye çekmiş. İkisi kızı tutuyor, üçü de çantasını karışıtırıyordu. " saçlarını geriye atarak dilini üst dişlerinde gezdirdi ve havalı olduğunu düşündüğü bakışlarını boş boş tavanda gezdirdi. "Tabii ben de hemen bir plan yaptım. Çantayı yere dökecekleri sıra  çektim kapüşonu, sıyırdım kolları, yağladım topukları..." dedikten sonra gözlerini hepsinin üzerinde gezdirdi. "Sonra da... 'Ya Hak!' Dedim kopturdum tabii. Adamlar bağırışımdan ne olduğunu anlamadan üçünün arasından geçip giderken kızın çantasını kaptığım gibi vınnn!" dediğinde Tutku şaşkınlıkla Berk'e baktı.

         "Sen şimdi, çantayı çalan hırsızlardan çantayı mı çaldın?" dediğinde hepsi düşünceli bir hâlde birbirlerine baktılar ve en sonunda aynı konu da anlaşmışlar gibi Berk'e döndüler.

       Bu soru Berk'i afallatsa da ellerini havaya kaldırıp salladı.

       "Tam olarak öyle sayılmaz! Benim peşimden koşarken kızı bıraktıklarından kız kaçtı. Zaten bende kızın çantasını bir çitin arkasından atıp başka tarafa koştum ama çanta kadar şanslı değildim..." dedikten sonra gözlerini ellerine çevirdi. "Keşke kendimi de çitten karşıya atsaydım, geri zekâlı ben." dedikten sonra derince nefes aldı. "Sonrası malum... Köşede sıra dayağı..."

Tabii ki Erkeğim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin