[Düzenlenmiştir.]
"Umut, nefes gibidir. Bir kere kesilince geri dönemezsin..."
LadyReBeL & MrReBeL
ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤTutku coşkuyla oradan oraya koşturuyor , eline aldığı her şeyde gözü kalıyordu.
Asır ve Berk ise ikisi birbirinden bi'haber Utku'nun bu çocuksu halini şaşkınlıkla izliyorlardı. Arada bir attığı tatlı gülüşlerde gözleri kalıyor ve anlamsızca Utku'nun gülüşlerini izliyorlardı.
Tutku heyecanla yine başka bir yere koşmuş ve oradan üç bardak süt mısır almıştı. Asır ve Berk oyuncak at yarışını izliyorlardı. Tutku küçük bölümden geçip oraya gitmek istedi. Karanlık küçük bir yer vardı ve tam oradan geçerken peruğu bir ağaç dalına takıldı.
Elindeki süt mısırlardan dolayı hareket edemiyordu da. En son hafifçe çekiştirdiği sıra alnındaki kısım yırtılmış ve peruk ağaçta takılı kalmıştı.
Tutku panikle etrafa saçılan saçlarına ve ağaç dalındaki peruğuna baktı.
Süt mısırları bırakır bırakmaz koşarak büyük bir mağazaya girdi. Saçlarıyla yüzünü iyice gizledi ve kendisine güzel bir elbise aradı.
Omuzlarını açıkta bırakan turuncu bir elbise buldu. Onu hemen alıp altına da krem rengi bileklerine uzanan bir ayakkabı aldı.
Koşarak kabinlere girdi ve üzerini hızlıca düzeltti. Aynada kendine baktı ve elleriyle saçlarını taradı.
Oradan çıkar çıkmaz koşarak parasını ödedi ve dışarı çıktı. Yan tarafa girdi ve birkaç tane makyaj malzemesi aldı. Hızlıca biraz makyaj yaptı. Şimdi kendisini çok da iyi tanıyamazlardı.
Eve gitmeliydi, Emre'yi bulmalı ve peruğunu yarına kadar yaptırmalıydı.
Telaşlı bir halde gezerken peruğunu ağaç dalında unuttuğunu fark etti. Telaşla koşmaya başladı. Ayakları birbirine dolanıyor, topuklu ayakkabılar ile koşmak zor oluyordu.
Hızlıca o araya girdi ve peruğunu aceleyle daldan alıp elindeki kıyafet poşetine atmıştı ki kaçmak için dönmesiyle topuğunun yana kayması bir oldu. Tutku elleri tutunacak bir yer ararken belini kavrayan bir çift kaslı kol ile nefesini tuttu.
Gece boyu Utku'yu izleyen genç adam girdiği bu izbe dar sokak ile onu kaybetmişti. Sonunda Asır ve Berk denen iki salaktan uzaklaşınca yalnız yakalayabilme umuduyla bu dar sokağa girmişti ancak üzerine düşmekte olan bu genç kız ile ne olduğunu anlayamadı.
Tutku başını kaldırıp Kaya'yı görünce tuttuğu nefesini yutar gibi oldu. İstemsizce genzine kaçan tükürüğü ile öksürmeye başlayınca Kaya elini genç kızın sırtına koydu ve yardımcı olmaya çalıştı.
Tutku öksürükleri bitip de gözleri yaşlardan dolayı cam gibi parlayınca istemsizce dönüp Kaya'ya baktı.
Kaya hemen genç kızı tanımıştı. Bu kız kendilerini döven kızın ta kendisiydi. Gözleri istemsizce kızın üzerindeki salaş elbiseye , ayaklarındaki nazik ayakkabıya ve cam gibi yeşil gözlerine kaydı. Allah şahitlik etsindi ki yüreğini avuçlarına düşürmüştü.
"Siz?" diyebildi.
Tutku hiç bozuntuya vermeden gülümsedi. İkizini asla riske atmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...