"Dil adalet getirseydi, asalet sessizlikte olmazdı..."
3.Gün
Tatlı uykusunun 4. rüyasını gördüğü sıra yanındaki kıpırdanmayla gözlerini açtı. Kaşları hafif çatılmış, açılmış komodin lambasının sarı ışığı yüzünden gözleri kısılmıştı.
"Asır?"
Kısılmış, uykusu yüzünde biraz da boğuklaşmış sesiyle konuşunca Asır gülümseyerek genç kıza baktı ve oturduğu yerden emeklemeye başladı.
Eli arasında tuttuğu kitabın sayfalarını telaşla kurcaladıktan hemen sonra komodinin üzerine koyup lambayı biraz daha yakınına getirdi.
"Sakın uykunu açma. Tamam mı?" dedi Tutku'yu tembihleyerek.
Tutku ne olduğunu anlamadığından kalkıp okuduğu kitaba bakacaktı ki Asır oturduğu halı üzerinden kalkmadan genç kızın saçına elini yasladı ve geri yatırdı.
Peruk da olsa saçlarını nazikçe okşarken alçak bir ses tonuyla okumaya başladığında Tutku istemsizce gülümsemişti
"Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde..."
Sabahın ilk ışıklarıyla esneyerek uyanan genç kız karnı üzerine hissettiği yabancı bir ağırlık ile kaşlarını kaldırdı ve gözlerini kırpıştırarak görüşünü netleştirdi.
Bitmiş kitabın son sayfası açılmış, komodinin üzerinde duruyordu. Asır ise genç kızın sol elini ablukaya almış, karnı üzerinde sıkı sıkıya tutarken başını yata koymuş, oturduğu yerden uyuyordu.
Hafif uzun siyah saçları, dağılmış yüzüne geliyordu. Sessizce kalkıp elini kaldırıp saçlarını yüzünden çekmeye başladı. Nazikçe geriye doğru atarken bu kadar yumuşak oluşuna içten içe şaşırıyordu.
Tam o sıra birden bire çalan alarm ile gözlerini açan Asır genç kızın minik elinin saçlarında oluşunu fark ederek heyecanla gülümsedi.
"Günaydın." dedi hafif boğuk, uyku mahmuru sesiyle.
Tutku yakalandığı için utanarak elini çekti ve sinirli sinirli baktığı telefondan gözlerini uzaklaştırdı.
Asır ise güne güzel başlamanın getirisiyle gülümseyerek doğruldu ve kollarını kaldırıp açarak vücudunu gerdi.
"Bugün için çok güzel planlarım var. " diyerek güldüğünde Tutku merakla genç adama bakmıştı ki üzerine eğilen Asır genç kızın belini sahiplenici bir şekilde kavrayıp yatakta doğrulttu.
"Önce elimizi yüzümüzü yıkayalım." dedikten sonra saçlarını güzelce düzeltti. Yanaklarını hafif hafif ovuşturup dudağındaki yara bandını kontrol etti.
Öpseydi belki şimdiye iyileşirdi...
Tutku ne olduğunu anlayamamış , Asır tarafından ele geçirilmiş gibi hissediyordu.
"Hadi bakalım." diyerek bir anda genç kızın belini kavradığı gibi omzuna atmıştı.
"Ne yapıyorsun!" diyerek şaşkınlığını belli eden Tutku ise Asır'ın tişörtüne tutunuyordu.
"Uberiniz iş başında..."
Asır gülerek banyoya geldikten sonra genç kızı nazikçe yere bıraktı ve gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...