|•|21. Bölüm|•|Tabii Ki Erkeğim!

12.5K 1.2K 670
                                    

      "Pişman değilim ama bir kez daha sarılsaydım..."

      "Hadi geç oldu. Yurda dönmeliyiz artık." diyen Kaya aslında sonsuza kadar sahil kenarında Tutku ile oturup süt mısır yiyerek yaşayabileceğini düşünüyordu.

        "Peki." diyerek yavaşça kumun üzerinde ayağa kalkarken Kaya nazikçe kollarından tutup önünde diz çöktü. Bacaklarına yapışmış kumları temizlerken Tutku gözlerini kaçırmıştı.

         "Ben halledebilirim."dediğinde Kaya başını olumlu anlamda sallarken yavaş yavaş işine devam etti.

        "Evet halledebilirsin..." diyerek kendi kendine mırıldandı ve yavaşça ayağa kalktı. Az önceki deli hareketleri yüzünden peruğu dağılmıştı. Bu yüzden yavaşça düzellti. "Başını ağrıtıyor mu?" diye sordu merakla.

       "Bazen ama sanırım alıştım." diye mırıldandı Tutku çekingen bir şekilde.

       " Dikkat etmelisin." dedikten sonra sırtındaki çantasını aldı ve kolunu omzuna astı.  "Hadi gidelim, üşüteceksin." dedi.

        Beraber iki genç yürürken kısa kısa muhabbetler dönse de aralarında ikisi de karanlıkta, sokak lambalarının ışığında yıkanan kaldırımların üzerindeki devasa gölgelerinin keyfini çıkararak yürüyorlardı.

       
        "Oğlum sen balkondan mı atladı dedin?" diyen Anıl ile Asır sinirle dönüp genç adama baktı.

        "Kıçınla mı dinliyorsun? Koştu, koştu sanki havuza atlar gibi aşağı atladı." dedikten sonra sinirle saçlarını karıştırdı. "Deli oluyorum ya! Deli oluyorum! Nasıl bu kadar  vurdumduymaz?"

         Asır'ın attığı milyonuncu volta nedeniyle başı dönen Berk gözlerini kapattı.

        "Asır, belki de bir problem vardır." dediğinde Asır Berk'in şaka yapıp yapmadığını görmek istercesine dönüp yüzüne baktı.

       "Benimle dalga mı geçiyorsun Berk?" dedi sinirle. "Bir problem olmasa neden kaçsın? " dedi yüzüne iki tane geçirmemek için yumruklarını sıktı.

          "O zaman sorunu araştırsak? Belki problemi bulabiliriz." diyen Anıl ile Asır derince nefes aldı.

       "Kaya denen it herif bile biliyor Anıl!  O Kaya denen sümsük bile ne olduğunu bilirken biz neden bilmiyoruz?" dediği sıra Anıl anlamaz bakışlarını sinirden deliye dönmüş olan Asır'ın yüzünde gezdirdikten sonra imdat çağrıları atan gözlerini Berk'e çevirdi.

         Asır resmen deliye dönmüştü. Evet, oda arkadaşı kendisiydi. Onun Kaya'dan önce bilmeye hakkı yok muydu? Hatta Kaya ya ne lüzum vardı. Herşeyi bir tek kendisi bilse yeterdi.

       Sonuncu voltasına geldiği sıra aynadaki aksiyle çarpıştı. Kara gözleri resmen alev alev yanıyordu. Sanırım dumanı da beyninde tütüyordu...

       Kıskanmıştı!

       Tamam, kabul ediyordu. Kıskanmıştı işte. Salak adamı salak birinden kıs-kan-mış-tı! Oh be! Sonunda kabulleniyordu.

       "Geri gelecek mi dersin?" diyen Berk ile Anıl omuzlarını kaldırdı.

        "Bir çantaya eşya koyduğunu söyledi, gelecek olsa neden eşya alıp gitsin ki?" dediğinde Asır iyice delirdi ve kendini nefes almak adına balkona attı.

         Ellerini saçları arasına almış yüzünü gökyüzüne dönmüştü. Sımsıkı kapattığı gözleri, aldığı derin nefesleri ile kendini rahatlatmaya çalıştığı sıra duyduğu çıtırtıyla kaşları çatıldı.

Tabii ki Erkeğim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin