[ Düzenlenmiştir.]"Yakalayabilir misin ki beni, Hayallarim kanatları Kanatlarımken?"
LadyReBeL & MrReBeL
ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ
Derince bir nefes alan Tutku hemen Asır'ın yanına geçmişti.
"Bize böyle antremanlı öğrenciler lazım. On dakika dinlen ve sen de koşuya katıl. "
Asır, bakışlarını Defne'den çekip Tutku'ya çevirdi. Gözlerini etrafta gezdirirken biraz daha Utku'ya yaklaştı ve fısıldadı."Ondan hoşlanmadığını söylemiştin?" dediğinde Tutku bir an gözlerini Asır'a çevirdi. Neyi kastettiğini anlamamıştı.
"Anlamadım?" dediğinde Asır alayla güldü. Şaka mı yapıyordu?
"Diyorum ki hani Defne gibi bir kızdan hoşlanmazdın?"
Tutku bir anlık şaşkınlıkla kendisini koruma iç güdüsüne girdi.
"Hoşlanmıyorum!" dediğinde Asır şaşkınlıkla baktı Utku'nun gözlerine.
"Az önce ona göz kırptığını gördüm!" diyerek üstüne yürüdüğü sıra diğer sıradaki öğrenciler isimleri eşleşmiş kişiler ile orman koşu yoluna doğru gidiyorlardı.
Tutku geri geri gittiğinden sırtı okulun bayrak direğine yaslandı.
"Ne olmuş göz kırptıysam?" diye çemkirdi Asır'a doğru. Sesinin düzeldiğini hissederek hafifçe öksürdü. Sabah çilek yemeyi nasıl unutmuştu?
"Sen neymişsin be! Yere bakan yürek yakan!" diyen Asır ile Tutku şaşkınlıkla gözlerini açtı.
"Ne diyorsun be, düzgün konuş?" Diyerek yumruklarını sıktı.
"Oğlum daha geçen demedin mi sen bana, bu kıza boşa ümit vermek istemiyorum diye?" sağ elini Tutku'nun sol omzuna koyup ittirdi. Sırtı direğe sertçe vuran Tutku şaşkınca Asır'a bakıyordu. O böyle şeyler yapacak biri değildi, ne olmuştu ona böyle? "Şimdi göz kırpmalar falan da ne ?" dediğinde Tutku derince nefes aldı.
"Ne oldu Defne'den mi hoşlanıyorsun?" dedi Tutku da sinirlenerek. Neden Asır onu böyle bir şekilde köşeye sıkıştırıyordu?
Asır gülerek nefesini verdi.
"Ne hoşlanacağım lan!" diye alayla gözlerini kaçırırken Tutku gözlerini kaçırdığından dolayı Defne'den hoşlandığını düşünerek sinirlendi ve ani bir hamleyle, sağ eliyle sol yumruğunu tutup, dirseğini Asır'ın kol kemiğinin tam orta kısmına geldi.
"Hass*****!" diye bağırarak geri çekilen Asır sol elinin uyuşmuş parmaklarını açıp kapamaya çalışıyordu.
"Ne yaptın lan koluma?" diye sinirle Utku'nun üzerine yürümüştü ki Tutku bileğini tutan bir başka kişiyle refleks olarak eli tuttu ve büküp ters çevirdi. Tuttuğu bileği adamın sırtına çevirip yasladığında o kişinin Kaya olduğunu görerek kaşlarını çattı.
"Orman koşusu için eşleştik Utku, yarım saattir sizi bekliyoruz." dedi Kaya dişleri arasından. Kolu aşırı derecede döndüğü için acıyordu, bu yüzden yüzü kıpkırmızı olmuştu.
Tutku ve Asır dönüp arkalarına baktığında Defne'nin endişeli gözler ile onlara baktığını gördü.
"Bak ne güzel kızın da seni bekliyormuş!" diyen Tutku, Kaya'nın kolunu düzeltti ve önden yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...