5. [🤥] Tabii Ki Erkeğim!

14.5K 1.3K 247
                                    

   [Düzenlenmiştir.]

Bir baksan yeterdi aslında, ruhuma karanlık çöktü..."
 
             LadyReBeL & MrReBeL
    
                      ᕦʕ •ᴥ•ʔ

     Sabahın ilk ışıklarıyla uyanan Tutku hafifçe boynunu kıtlattı ve kalkıp dolaptan bir iki çilek attı ağzına.

       Banyoya gitti ve sıkıntıyla peruğunu çekiştirdi. Artık saçlarının dipleri ağrımaya başlamış ve kaşınmıştı. Hafta sonuna daha çok vardı ama şimdiden mahvolmuştu başı.

        Dudaklarını büzüp  elini yüzünü iyice yıkadı ve peruğuna krem sürdü.

        Banyodan çıkıp odasında Asır'a baktı. Dünün yorgunluğuyla ölü gibi uyuyordu. Birkaç parça kıyafet aldı ve banyoya geri döndü. Üzerine güzel bir tişört ve hırka giydi. Siyah bileği lastikli eşfoman giydikten sonra kulaklığını aldı ve bilekliklerini taktı. Çıkmadan önce su ve havlusunu da alıp kapıyı açmıştı ki karşısına sırıtarak çıkan Berk ile korkarak bir adım geri gitti .

       "Günaydın Utku!" dedi gülerek.

      Tutku nedensizce rahatsız olmuştu bu karşılaşmadan.  Sabah antrenmanının sessizliğini seviyordu en çok , umarım Berk bunu bozmazdı.

        "Günaydın." diyerek kapıyı çekip kapattı.

      "Dün koşu yapalım derken ciddiydim."  diyen Berk erken vakitte kalkıp hazırlandığı için kendiyle gurur duyarak göğsünü kabarttı.

       "Yapalım madem." diyen Tutku ile beraber sessiz koridorları geçtiler.

       Önce ısınan iki genç ardından otuz dakikalık saha koşusu yaptılar, en son mekik çekerken Berk öldüğünü hissediyordu.

     
       "Utku bittim." diyerek kendini sırt üstü yere attı. Tutku gülerek onun bu haline baktı.

         Şükürler olsun ki Berk hiç ses çıkarmamış, ona güzel bir antrenman yapmanın zevkini yaşatmıştı.

      Elini Berk'e uzattı. Berk yattığı yerden uzatılan eli tuttu ve yavaşça kalktı. Hafifçe sarsıldığında Tutku elini omzuna sarıp güldü.

  
       "Sanırım tükenmişsin." diyerek elindeki suyu dudaklarına uzattı.

      Berk büyük bir ihtiyaç ile Tutku'nun şişeyi tutan elini bile tutmuş akın akın su içiyordu. Tutku elini tutmasıyla bir an kasılmıştı. İstemsizce dudaklarını içten ısırdı.

        Berk ciğerlerine yayılan serinlik ile bir oh çekti.

        "Sen nasıl böyle kaldın Utku, mahvoldum!" dedi isyankâr bir edayla.

          Tutku yavaşça elini Berk'in elinden kurtarırken gülümseyerek koca sahaya baktı.

        "Benim 20 yıllık yaşantım bildim bileli böyleydi." dedi.

      "Çocukken de mi böyleydi? Sabah 6? Antrenman?" dedi Berk şaşkınlıkla.

       Tutku gülümsedi.

      "Hayır böyle değildi." deyince Berk bir oh daha çekecekti ki Tutku sözünü bitirdi. "Bu çok daha basit kalır." dedi.

       "Nasıl yani?" dedi Berk merakla beraber merdivenleri çıkarken.

       "Kendimi bildiğim günden bu okula gelene kadar sıkı bir programın vardı." diyerek havluyu ensesinde gezdirdi. "Sabah önce temel ısınma, koşu, mekik ve ardından yüzme. Yüzdükten sonra yemek, yemekten hemen sonra dövüş sporları. Aklına ne gelirse extrim bile. Öğle yemeği molasından sonra jimnastik ve takla. Akşam yemeğinden sonra ise yürüyüş. " dedikten sonra gözlerini kantine çevirdi. Hiç eve abur cubur sokamamıştı.

Tabii ki Erkeğim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin