Ples sme si náramne užili, ale určite každého z vás zaujíma čo sa dialo ďalej. O pár dní na to, nám začala škola. Spolu s Alex sme nastúpili do 3. ročníka na strednej, prvý deň bol síce rozruch okolo toho, že chodíme s „hviezdami“ ako ostatní hovorili, ale časom sme si na to zvykli a oni na nás tiež.
Jediné čo mi na tejto škole vadilo bola Jemma, jej pohľady a ohováranie za chrbtom mi bolo podozrivé, mala som pocit akoby niečo plánovala. Ako sa hovorí „ tichá voda“ brehy myje. Spolu s Alex sme sa nikdy nehádali, prirástli sme s k srdcu natoľko, že sme sa brali ako vlastné sestry. V škole sa nám darilo, prvý mesiac školy, kým boli chalani ešte doma sme si všetko plánovali tak aby sme sa videli čo najčastejšie, takto to bolo až kým chalani neodišli na turné po Amerike. Žiaľ 2 mesiace sa zmenili na nekonečné 3 mesiace bez môjho milovaného. Zo začiatku sme si písavali na Twitteri, volávali a tak, až kým sa nám do toho samozrejme nezamiešala naša „milovaná“ Jemma, tá krava vycítila moju najväčšiu slabosť! Počas toho ako boli chalani preč dala tomu chalanovi čo pracoval v novinách, Ian sa volal aspoň myslím, jednu fotku kde boli dosť „pikantné“ fotky všetkých, prekvapilo ma to, lebo o tých fotkách som nevedela ani ja. V tom čase ako sa to uverejnilo sme boli spolu s Alex u nich v Amerike, len na víkend keď, že bola škola. Predstavte si, tie fotky sa objavili všade a tým „všade“ myslím naozaj všade.
Chalani z toho boli totálne zrútení, hrozilo, že sa môže aj rozpadnúť skupina, môj ocko sa to všetko samozrejme snažil riešiť. Prišiel však zlom v tom, že chalani dostali podmienku, teda skôr Niall, ktorého fotky boli brutálne „neslušné“, musel sa so mnou rozísť, inak by v skupine skončil. Ja som mu nedovolila aby zakopal svoj sen, a tak som sa to rozhodla predýchať všetko a dohodli sme si dať „menšiu prestávku“ ako sa hovorí, kým by tento škandál neprešiel. Tak to aj bolo, Niall oficiálne oznámil médiam, že sme sa rozišli.. V škole som mala samozrejme veľa posmechu, ale robila som to pre neho, a musela som to vydržať. Pre všetkých som teda bola slobodná a voľná. Samozrejme to prilákalo veľa chalanov, ale vždy som zatla zuby a povedala som každému jednému, ktorý ma pozval na rande.
„Nie ďakujem, ja na niekoho čakám.“ Niall som ľúbila natoľko, že som na neho aj naozaj čakala, on mňa zrejme nie. Turné v Amerike si užíval naozaj „krásne“ mával rôzne aférky s Američankami, kto vie, či to vôbec boli ich fanynky, samozrejme, že ma to naštvalo a keď sme boli spolu s Alex znovu v Amerike, potajomky samozrejme, aby to nikto nevedel povedala som mu presne TOTO.
„Niall, síce ani neviem či spolu chodíme alebo nie, no ja na teba čakám, a pod slovom „čakám“ myslím to, že s nikým nerandím ani nič podobné na rozdiel od teba, prosím povedz mi to tu a teraz aby som sa zbytočne netrápila, BUĎ TO JA ALEBO TENTO TVOJ ŽIVOT.“
A viete čo mi na to povedal?
„Som hviezda, budem si robiť čo chcem.“
Úplne mi to otvorilo oči a už mi bolo jasné o čo vlastne kráča, stratila som toho Nialla, ktorého som tak ľúbila. Snažila som sa to sama predýchavať v podobe toho, že som všetko čo malo spoločne s ním vyhodila, teda nie to som nedokázala, iba som to odložila aby som to nemala na očiach. Však jedna vec mi ho vždy pripomínala a to ALEX! Áno, práve ona chodila s Harrym a ja som nemohla byť šťastná, stále mi básnila o tom čo všetko robia a kde boli..Dovŕšilo to tým, že sme sa pohádali, a to doslova, ani sme spolu neprehovorili. V škole sme si od seba odsadli ja som bola s Lussy a ona si našla novú partiu. Začal sa mi rútiť život, totálne ma nič nebavilo. Nech som sa snažila ako chcela na Nialla som jednoducho zabudnúť nemohla, ako ma bolelo srdiečko keď som videla fotku kde sa bozkáva s inou babou okrem mňa.. Začala som mávať depresie, s nikím som sa nerozprávala ani s rodičmi, totálne som sa do seba uzavrela, v škole som zoskočila z tej „priemernej žiačky“ na „nedostatočnú“ až tak rodičia pochopili, že sa so mnou niečo deje. Odhlásili ma zo školy a objednali mi domáceho učiteľa, ani to mi však nepomohlo, celý deň byť zavretá medzi 4 stenami, toto nebol ten život čo kedysi. Z tvári sa mi úplne vytratil úsmev, chodila som iba so sklonenou hlavou a každému vravela, že som v poriadku, tá najväčšia LOŽ!
YOU ARE READING
New Life (FF Niall Horan)
FanfictionČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..