22. časť

952 67 2
                                    

Všetci netrpezlivo čakali na vyhlásenie víťaza. Priznám sa bola som veľmi nervózna a už ani neviem, čo som si v tom momente priala viac to aby, som vyhrala alebo to aby mi Niall odpustil ..

Postupne zavolali všetkých zúčastnených na pódium kde mal najpr príhovor zase Liam, ktorý omieľal to, že všetci sme do svojej práce dali niečo zo seba, no samotné odovzdávanie cien prebral Niall.

Tretie miesto vyhrala baba, ktorá stála vedľa mňa a neskutočne sa potešila aj tomu, že aspoň mohla objať Niall, ktorý jej odovzdal malý darček. Na druhom skončila úvaha, v ktorej som videla konkurenciu, všetko sa mi na nej páčilo, jednoducho mala som pocit, že práve dievča s touto úvahou zvíťazí, pretože tá moja sa netýkala až tak veľmi toho, čo bolo hlavnou témou ..

„Nad prvým miestom sme sa strašne dlho váhali, ale nakoniec sme sa rozhodli pre niečo odlišné. Toto dievča vo svojej práci vyjadrilo to, čo sme hádam nenašli ani v jednej z úvah, opísala to čo jej v skutočnosti Anglicko dalo, ako ju to zmenilo ..“ V tej chvíli sa pozrel na mňa. Od nervov som si hrýzla pery a nohami kreslila po podlahe rôzne znaky a obrázky.

„Gratulujeme ti Natally Middletonová, zato že si sa nebála byť odlišnou.“ Tak sladko sa na mňa usmial. So slzami v očiach som ho objala a formálne si prevzala výhru.

Po ukončení celej ceremónie sa škola pomaličky vyprázdnila len niektorý dobrovolníci mohli ostať a pomôcť s upratovaním telocvične. Spolu s Alex sme sa zhodli na tom, že tu ešte trošku ostaneme a pomôžeme s upratovaním. Vzala som si metlu a začala zametať podlahu, zatiaľ čo Alex  zavolala učiteľka na pomoc s odnášaním stoličiek.

„Ďakujem.“ Ozvali sa slová vďaky, ktoré som najprv ignorovala lebo som si myslela, že to bude najskôr niekto ako Bety.

„Musela si mať naozaj veľa odvahy, aby si pred všetkými hovorila takto práve o mne ..“ No nakoniec mi to nedalo a predsa som sa otočila za hlasom, ktorý sa ku mne prihováral. Neďaleko odo mňa však stál Niall, prekvapene som sa na neho pozrela.

„Nečakala si, že prídem ?“

„Myslela som, že máš ešte veľa práce s rozdávaním podpisov a fotiek.“ Hovorím.

Pousmial sa a pokrútil hlavou. „To nie je práca, to sú povinnosti a našťastie, už mám všetko za sebou.“ Malými krôčikmi sa ku mne približoval.

„Teraz sa možem venovať osobnému životu, a povedať ti sám za seba, že si ma nikdy nesklamala, mám ťa rád, dokonca viac ako by som mal, a ani tlač a názory iných ľudí to nezmenia.“

„Ja ťa mám tiež veľmi rada, prepáč mi za to, že som minule odišla len tak preč, je mi to veľmi ľúto naozaj.“

„To je mi poriadku maličká.“ Hodila som metlu o zem a rozbehla sa za ním aby som ho objala.

„Chcem ťa mať takto na blízku vždy, vždy keď to budem potrebovať.“ Šepkal mi.

„Vždy budem pri tebe, nikdy ťa nenechám samého ..“

„Prečo ťa musím tak šialene ľúbiť?“ Povedal. Na chvíľku som sa zamyslela a potom povedala :“Lebo len blázni sa dokážu šialene ľúbiť.“

Od tej chvíle bolo všetko tak dokonalé. Vlastne v živote sú chvíle dokonalé len v momente keď sa stanú, ale ja som bola tak šťastná, hádam ako nikdy pred tým.

Môj vzťah s Niallom bol po pár dňoch oficiálny a tak som sa stala „malou celebritou“ po jeho boku, tešilo ma to, pretože som nebola len tou myškou zo Slovenska, ale mala som po svojom boku chalana, ktorý bol mojou druhou polovičkou, súčasťou môjho života.

New Life (FF Niall Horan)Where stories live. Discover now