25. časť

956 63 1
                                    

Taxík zastavil pred robustnou bránou nášho domu. Vytiahla som peňaženku a zaplatila taxikárovi, aj zato že Alex odvezie rovnako tak ako mňa priamo pred brány domu. Aj keď ma trošku naštvala, nechcela som sa jej odvďačiť tým, že ju nechám aby sa pár ulíc prešla celkom sama. Dohodli sme sa, že sa zajtra poobede stretneme u nás, potom som len zatvorila dvere od auta a naposledy zakývala kým, som ju videla v kútiku zadného okna, potom som sa pozbierala spolu s taškami a snažila sa otvoriť dvere. Bolo to veľmi ťažké, keďže kľúče ani nejaká kľučová dierka v tomto prípade neexistovali stlačila som tlačítko na hovor do domu, ktorý zväčša zodvihla Rosalli.

„Áno?“

„Mama, prosím otvor mi tu bránu.“ Zakričala som z posledných síl, keď som si všimla, že na opačnej strane ulici ma niekto nenápadne fotil. Začala som sa báť. Z môjho života sa celkom vytratilo súkromie, to ma síce až tak veľmi netrápilo, viac ma totiž tažilo tajomstvo, o ktorom Niall nič nevedel. Čo ak ten hnusný paparazzi vycapí moju fotku niekde do časopisu? A najlepšie na tom bude to, že budem stáť pred bránou ich režiséra. Ten nevychovaný chlap tam na mňa zrejme už dosť dlho čakal, videl všetko, aj to ako sa údajne „Alex“, dcéra režiséra odviezla niekde celkom inde.

„Do šľaka, ty debil!“ Vykríkla som po ňom, keď jeho dotieravosť prekračovala hranice. To ho ešte viac vyburcovalo,  k tomu aby mal čo najlepšie zábery. Prebehol cez ulicu a keď som bola už za bránou znovu si dal tú námahu a fotil ma.

V tej chvíli by som bola radšej keby sa objavili moje fotky z nákupov ako tieto, lebo tušila som, že sa to neskončí veľmi dobre. Utekala som cez trávnik ako o dušu, akoby mi išlo o život. V diaľke som zbadala, že mi Rosalli ide oprosti. V tejto chvíli mi bolo ale úplne jedno, či mi niekto pomôže s tými taškami, ktoré som vláčila so sebou. Bála som sa čo bude ..

Večer som rozmýšľala nad tým či Niall môže aspoň len niečo tušiť o tom, kto vlastne naozaj som. Často krát sme sa rozprávali o mojom predošlom živote,ako bolo na Slovensku, aká som bola .. V tomto som mu nikdy neklamala. Vyrozprávala som mu z môjho vtedajšieho života myslím skoro všetko čo chcel vedieť, jediné o čom nevedel bolo to, čo robia moji rodičia, kde bývam,.

Veľmi často navrhoval, že by ma rád navštívil doma, ale ako zázrakom somh o vždy odhovorila od tohto nápadu. Povedala som mu, že najlepšie bude ak sa stretneme u Alex doma, aby ma novinári a podobne neotravovali pred domom. Súhlasíl s tým, že mám právo na súkromie, no nikdy som ho od toho celkom neodhovorila. Bála som sa toho, že sa raz Alex opýta (poza môj chrbát) kde bývam, aby ma prekvapil. Bol to neustály strach z toho, že ma raz niekto načape. Dosiaľ som sa tomu úspešne vyhýbala, ale dnes. Dnes som to veľmi nedomyslela. Musela som rozmýšľať nad ďalším klamstvom, ktoré by som v prípade odhalenia Niallovvi povedala.

Potrebovala som len chvíľu, malú chvíľu nato, aby som to všetko domyslela do konca a vyšla s pravdou von. Jednoducho už som zistila všetko čo som potrebovala, Niallom som si bola celkom istá, no bála som sa toho, že do pár sekúnd sa mi všetko zrúti.

Prinútila som sa k tomu, že na výlete mu to všetko poviem. Nemohla som ďalej zotrvať v klamstve, ktoré ma dennodenne prenasledovalo, bolo to ako tieň, ktorého sa nikdy nezbavíš. Ťažilo ma to, nemohla som si slobone chodiť po Londýne, musela som klamať, byť v neistote a báť sa kto ma odhalí.

Ráno som sa zobudila nato, že mi slnečné lúče svietili cez veľké závesy na tvár. Chvíľu som sa preťahovala a potom som si zbehla po laptop, ktorý bol položený na stolíku z tmavého dreva. Znovu som sa prikrila perinou a čakal kým môj úžasný laptop naštartuje. Netrpezlivo som sa preklikala až k môjmu účtu na twitteri, no okrem pár nenávistných tweetov a naopak tých pár pekných som našťastie nič iné nenašla. Takéto veci som ignorovala. Nepotrebovala som si nejako získavať fanúšikov chalanov, myslím že by to bolo aj tak zbytočné. Ak by ma niekto nenávidel, nezmenila by som to, lebo by mal k tomu asi dôvod a rovnako tak naopak. Asi pol hodinu som prehľadávala všetky stránky časopisov, ktoré som poznala, no ani zmienka o mne. Hlavnou témou bola Miley Cyrus a jej „krátke vlasy“ alebo to ako sa zmenila, či Demi Lovato, alebo Americký X-factor. Samozrejme, v porovnaní s takýmito celebritami som nebola nič. No aj tak mi nejde do hlavy, prečo dotyčný človek nezavesil fotky na net, prečo? Chce ma vydierať tým aby som sa priznala? Alebo to urobí vo chvíli, keď to budem čo najmenej čakať? Alebo som si to len zle vysvetlila a dotyčný chcel vyfotiť Alex ? Ktorá je mimochodom bruneta. Určite by si nás nepomýlil. Bolo to ako zvláštne ticho pred búrkou a neviem prečo ale za všetkým som videla toho Iana, ktorého sme včera stretli.

New Life (FF Niall Horan)Where stories live. Discover now