„Čo to do teba vošlo?“ Spovedala ma v aute mama, iba som prevrátila očami a snažila sa myšlienkami vrátiť naspäť do Niallovho náručia.
„Neobviňujte Naty, bol to môj nápad, veľmi ma to mrzí.“ Z ticha sa ozvala Alex, ktorá ma mojou obhajobou veľmi prekvapila.
Mama sa pozrela do zrkadla, aby na nás vzadu lepšie videla.
„Je úplne jedno koho to bol nápad,nič ste nepovedali a potom sa vám človek ani nemôže dovolať.“ Ešte stále som cítila v jej hlase jemnú nervozitu.
„Tak mi to prepáč mami.“ Ospravedlnila sa a tým som túto výmenu názorov nadobro ukončila.
Domov sme sa vrátili už dosť neskoro, bolo niečo okolo 9.
V obývačke na nás už netrpezlivo čakal ocko. „Rád vás vidím rodina.“ Povedal ironicky a bozkom na líce sa pozdravil s mamou potom si vzal ospalú Emmu na ruky.
„Prosím ťa, odnes ju do postieľky.“ Vyčerpaná mama si sadla do kresla, do minúty k nám pribehla aj Rosalli.
„Pani, ešte budete niečo potrebovať?“ Všetko som to sledovala z predsiene, lebo som sa ešte len vyzúvala.
„Paul išiel odniesť Emmu do izby, len ju umyte a uložte spať, ja už nevládzem.“ Zhlboka si vydýchla. Rosalli poslušne odišla a mne tak ostal voľný čas nato, aby som sa mohla porozprávať s mamou, ktorá situáciu pri ktorej ma pristihla asi nepochopila veľmi dobre.
„Slečna, nechcela by si mi niečo vysvetliť?“ Ihneď na mňa zavolala keď som sa snažila prekĺznuť tak aby ma nevidela.
„Čo také?“ Tvárila som sa, že nerozumiem.
„Poď, poď. Sadni si sem ku mne.“ Tak som sa aj keď nechtiac otočila a sadla si vedľa mami do druhého kresla.
„Čo to malo znamenať? Ten Niall? Ako mi chceš vysvetliť, že si nechcela ísť na večeru s nimi, ale že tam pri ohni spolu vysedávate spolu? A neklam mi.“ Úprimne sa na mňa pozrela. V tomto momente som sa rozhodla, že mame prezradím všetko.
No kým som porozmýšľala nad tým kde začnem tak sa objavil ocko, a ja som nechcela aby niečo vedel.
„Príď potom do izby, dobre?“ Keď k nám prišiel ocko mama pochopila o čo sa jedná a tak to viac nerozoberala iba prikývla.
„Moja malá dcéra ma predo mnou nejaké tajnosti ?“ Zastavil ma ocko, keď som sa vybrala do mojej izby.
„Nie ocko, len musím s mamou prebrať isté veci o škole, to je všetko.“
S pocitom bezpečia som sa konečne dostala do mojej izby, ako prvé som sa vyvalila na posteľ a konečne v pokoji premýšľala o tom čo sa vlastne dnes stalo.
Stále som nemohla uveriť, že som ho objala, že ma predstavil aj ostatným, že som pre neho len Naty, ktorá sa presťahovala, že som obyčajné dievča, ktoré mu klame o tom kto vlastne som .. Na chvíľu som sa zamyslela nad tým aké by to bolo, keby Niall na všetko prišiel, čo by bolo potom? Až teraz sa vo mne objavil strach o tom ak si ma bude chcieť preveriť a všetko zistí, a čo bude s Alex? Vedela som, že toto klamstvo ma bude stáť ešte dosť veľa, ale keď som s tým začala, nemôžem skončiť.
„Natália, spíš?“ Prebudilo ma klopanie na dvere. Pretrela som si oči a prebudila sa zo spánku, spomenula som si, že som mame hovorila aby prišla ku mne. Určite sa budeme rozprávať, určite jej budem musieť všetko povedať.
„Si v kúpeľni?“ Zase zaklopala na dvere. Odhrnula som zo seba perinu a v župane podišla k dverám.
„Poď, ďalej.“ Pozvala som ju dnu. V izbe na chvíľu zavládlo ticho.
YOU ARE READING
New Life (FF Niall Horan)
FanfictionČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..