46. časť

554 32 0
                                    

Prišla mi správa. Hromžila som na toho kto nám prerušil rodinnú chvíľku, ktorú som už sakramentsky dlhý čas nemala. Myslela som si, že to je Alex pri najhoršom možno Niall, že ma chce upozorniť, že bude v telke. Mýlila som sa, keď som odblokovala mobil svietilo mi na obrazovke meno „Jakub“. Pretočila som očami a v duchu som si pomyslela čo zase chce. Otvorila správu a tam bola napísaná iba jedná stručná veta, ktorá mi zmenila celý plán dnešného večera.
„Natalia, ľúbim ťa.“ Chápete? Až ma zamrazilo.
„Kto to je?“ Vytrhol mi mobil z ruky ocko a prečítal si to.
„Jakub? To čo má znamenať?“ Vyvalil na mňa oči.
„Prisahám, že ja naozaj neviem o čo mu ide.. Neriešim to. Idem dole zapnem si telku a pôjdem pozerať na Niall čo zase zapotí v telke.“
Odtrhla som sa z rodinného objatia a sadla si na gauč pred telku. Už sa to začalo, ani poriadne neviem čo to bola za šou, síce tu bývam už hodný čas, ale anglické relácie nemám vôbec preštudované, nemala som akosi čas sa na to pozerať. Keď všetci prišli do štúdia Niall hneď vytrhol moderátorovi mikrofón a povedal.
„Pozdravujem moju lásku Natally, ktorá teraz sedí pred telkou a hovorí si ako jej strašne chýbam.“
Dovolím si povedať, že ma to pobavilo, ale na druhej strane to bolo od neho strašne milé, že tak do živého vysielania toto povedal. Ja som mala však myšlienky inde. Áno, aj keď som nechcela stále som sa k tomu vracala. Nemienila som mu odpísať, ani sa mu ozvať, je pre mňa minulosť a ja ho už nechcem v mojj prítomnosti ani na okamih, lebo mi spôsoboval zase tú istú bolesť ako kedysi. Na tej šou som sa strašne nasmiala, pýtali sa ich tam rôzne otázky, ktoré im dávali ich fanúšici. Dokonca tam aj tancovali, rozhodla som sa, že Nialla dám asi na hodinu tanca aby ma na to plese náhodou veď viete „nestrapnil“ predsa len tie „írske tančeky“, ktoré tak rád tancuje sú v takej spoločnosti už dávno tabu. Ráno som sa zobudila do slnečného dňa. Nezobudil ma teda žiadný budík ani mobil, vstala som tak sama od seba, čo sa teda nestáva často. Zarozmýšľala som sa a napadlo ma, že ešte asi tak pred týždňom som ležala v nemocnici.
Urobila svoj rituál pod čím som si predstavovala rannú sprchu a tak som na seba hodila oblečko, ktoré som si včera kúpila v obchodnom dome. S úsmevom na tvári som zišla dole schodmi v všetkých privítala.
„Dobré ránko.“ Teda doma bol zase ocko a tiež v kuchyni bola Rosalli a kŕmila Emu.
„Dnes si nič nezabudol?“ Opýtala som sa ho.
„Prečo sa tak pýtaš, vidím, že si sa dobre vyspala.“ Odpovedal.
„Ja len aby si zase neletel ako strela preč z domu.“ Potichu som sa smiala.
„Chvala bohu dnes mám voľno, môžem sa venovať svojim dvom dcérenkám.“ Objal ma.
„Ďakujem ocko za tvoju nadmernú starostlivosť ale som si istá, že si nájdem aj lepšie prácu ako to aby som dnešný deň strávila s tebou.“
Zachránil ma mobil, na ktorom mi zase zapípala správa. Tento krát bola od Nialla.
„Slniečko dúfam, že si už hore. Ideme k vám, mám pre teba prekvapenie, obleč sa pretože vyrážame na výlet. Ľúbim ťa.“
„No vidíš. Už mám čo robiť.“ Ukazala som ockovi správu a radovala sa, že dnešný deň nebudem musieť stráviť s ním. Utekala do kuchyne a rýchlo som do seba niečo nahádzala. Som za zdravé raňajky, čiže stále niečo s ovocím alebo zeleninou. Ak mi Niall písal, že rýchlo, znamenalo, to že bleskovo, lebo Liam jazdí ako tornádo. Teda občas, od tej nehody sa asi skrotil, možno pôjde ich šofér ale to pochybujem, určite si vzali ich dodávku. Stále som však netušila, čo to za prekvapenie má pre mňa Niall. Dlho som čakať nemusela, lebo na ceste pred domom už trúbil Liam.
Vyletela som z dverí ako posadnutá. Nialla som síce nevidela iba deň ale chýbal mi snáď ako keby sme sa nevidela večnosť. Hodila som sa mu do náručia a už som len cítila ako sa naše pery pomaličky spojili. Sladký nežný bozk, od neho to bola úplná tutovka.
„Chýbala si mi.“ Ešte raz ma pobozkal.
„Ty mne viac, a kam to ideme?“ Opýtala som sa.
„Neďaleko od Londýna je cirkus, vieš kolotoče a tak.“ Vykríkol Louis keď som nasadla do dodávky. Sedeli tam všetci. Za volantom bol Liam a v predu sedel Louis. Vzadu som bola ja, Niall, Harry a Alex.
Keď som dobre počítala chýbal tu Zayn.
„Kde je Zayn?“ Opýtala som sa. Keď sme už boli na ceste.
„Protestoval, že chce sedieť v predu, tak je v kufre spolu s Miou.“ Ozval sa Lou.
„V kufre?“ Začudovala som sa. V aute bol tade riadný hic aj keď klíma bola pustená naplno. Modlila som sa aby to nebolo ďaleko. Našťastie cesta trvala iba nejakých 15 minút.
„Sme tu“ Zahlásil Liam a gestom s rukou nám ukázal aby sme všetci vystúpili z voza.
Čakala som, že sa na nich začnú všetci lepit, že chcú podpis alebo fotku. Našťastie tuna už boli na nich zvyknutý, čo ma potešilo lebo som mohla mať Nialla len a len pre seba.
Rozdelili sme sa každý podľa toho ako chcel a vyzarili sme.
S Niallom sme sa po prvý krát chytili za ruky na veréjnosti a kráčali si pomedzi všetkých ľudí naokolo. Tak sme zbadala stánok s plyšákmi, teda ani nie ja ale Niall.
„Poď, pozrieme sa tam.“
Neprotestovala som. Pozreli sme si plyšákov.
„Aha tento je krásny.“ Povedala som.
„Páči sa ti?“ Vzal do ruky krásneho medvedíka, ktorý mal na sebe tričko s názvom „ I love you“.
„Kúpim ti ho.“ A šiel ho zaplatiť.
Neprotestovala som, lebo bol ozaj krásny. Tak sme spolu ešte boli na cukrovej vate, myslím, že asi ochutnal aj turecký med, preto bozky od neho asi chutili tak sladko. Nakoniec sme sa prebrodili až ku kolotočovému pásmu, kde sme sa stretli so všetkými ostatnými. Stáli pred akýmsi a váhali či pôjdu.
„Ja idem do cirkusu.“ Povedal Lou.
„Len choď, choď tam si chcel ako malý utiecť.“ Smial sa mu Liam.
„Tak čo pôjdeme?“ Vyzval nás Harry.
„Všetci sa nepomestíme, je tam iba 5 miest.“ Povedala Alex a tým rázne odstúpila.
Niall ma potom ešte hodnú chvíľu presviedčal aby som tam išla s ním. Nakoniec som to prijala a išli sme si kúpiť lístky. Liam sa toho vzdal a rozhodol sa, že ostane dole na zemi spolu s Alex. Niall kypel adrenalínom ja som sa skôr triasla ako osika, či to môj žalúdok po tej cukrovej vate vydrží. Keď sme si nasadli už bolo neskoro hocičo odvolať, bola som tvárou v tvár smrti. Uľahčil mi to Niall, ktorý si sadol vedľa mňa a silno ma držal za ruku. Keď sa to začalo všetci zvýskli, teda všetci okrem mňa. Ja som celkom zozelenela, takého extrémne kolotoče teda neboli pre mňa. Modlila som sa aby som nehodila nebodaj tičku, čo by teda nebolo nič dobré. Našťastie som to vydržala až do konca.
„Je ti zle, Naty?“ Opýtal sa ma Niall, keď sme zišli dole z kolotoča, nechcela som radšej ani vedieť jeho názov inak by som asi tu tičku vážne hodila.
„Poď, pôjdeme na WC.“ Vzala ma za ruku Mia a ťahala preč.
„Počkaj tu máš:“ , dala som Niallovi mobil aby som ho náhodou nestratila.“
Až keď som išla preč z verejnej toalety uvedomila som si, čo som spravila za hlúposť. Niallovi som dala mobil, v ktorom bola správa od Jakuba. Dúfala som, že Niall nebol taký sprostý a že ti nepozrel moje správy. Opak bol však pravdou, keď sme sa s Miou k ním vrátili Niall držal v ruke môj mobil a uprene sa na mňa pozeral.
„Čo to má znamenať?“ Vyhŕkol a ukazoval na správu od Jakuba.

New Life (FF Niall Horan)Where stories live. Discover now