Niall
Keď mi to oznámila doktorka nechcel som nikoho vidieť. Všetkých som poslal z izby preč. Nemohol som uveriť tomu čo sa za posledných pár hodín stalo. Keby som tak mohol vrátiť čas. Keby bolo zase ráno. Boli by sme v objatí, jedli jahody a mysleli na spoločnú budúcnosť. Spomenul som si,že sme mali dnes mať večeru.
Spomienkovú.
Nemohol som a plakal som stále viac. Hrdosť mi to chcela prekaziť ale ja som musel..
Aspoň sa mi trochu uľavilo a čo bude ďalej? Určite o tom už vie celé Anglicko.. a keď len to.. A jej rodičia? Manažér?
Bol som v koncoch, chcel som zase vidieť jej úsmev, jej srandičky. Tak mi to všetko chýba.. Niekto však zaklopal na dvere.
„Prosím, nikoho nechcem teraz vidieť.“ Povedal som.
„Obávam sa, že budeš musieť.“ Ozval sa hlas. Súdiac mi napadlo,že to bude pán Middleton. Otvoril dvere, mal uplakané oči.
„Hádam neplačete pre mňa.“ Čudoval som sa.
„Nie, nie moja dcéra je tu a je v kóme.“
„Dosť mi to nezapína. Alex? Veď jej sa nič nestalo alebo neviem ešte o niečom?“ Nechápal som.
„Natally..“
„Áno, ja viem,že ju beriete ako vlastnú dcéru, verte mi je mi to ľúto ešte viac ako vám..“
„Nie, Niall.. Ty nevieš ešte jednú vec. Natally ti to nepovedala. Ona je moja dcéra.“
„Čože?A Alex tiež?“ Bol som v šoku.
„Nie.. Mal si sa to dozvedieť už skvôr. Vlastne už na tej večery čo ste boli u nás. Mala ísť Naty no nechcela tak poslala namiesto seba Alex.“
„Počkať, počkať.“ Nevedel som čo mám na to povedať. Dozvedel som sa také veci.
„Takže Naty je vaša dcéra a Alex je potom kto?“
„Je jej kamoška.“
„Ale prečo to robila? Veď.. Ja to nechápem..“ Rozmýšľal som nad všetkým, hneď ako sme sa stretli.
„Niall, ani ja som ju zo začiatku nechápal. Myslel som si, že by bolo super ak by ste boli spolu hneď od začiatku, ale ona nechcela..“
„Prečo?“
„Neviem či ste sa o tomrozprávali ,som manažér a predtým ako sme sa presťahovali mal som možnosť produkovať jedného chalana. Dali sa do kopy..“ Začal pán Middleton.
„Áno, áno viem rozprávala mi o ňom. Ale prečo nechcela aby som to vedel?“
„Vieš, celebrity. Povedala mi, že ťa chce spoznať ako normálneho chalana taký aký si v skutočnosti. Preto sa vidávala za „Obyčajné dievča“.
Z toho rozhovoru som bol v takom šoku, že aj vlastného manažéra a otca Natally v jednom ako som sa teraz dozvedel som vyhodil z izby.
Prečo mi Naty neverila? Zo začiatku som na ňu bol riadne naštvaný.
Postupom času ma to však prešlo. Začal som ju chápať. Spomenul som si na to ako mi hovorila o tom chalanovi určite to bol on ale prečo mi to nepovedala? Veď už sme spolu chodili. Keby som mohol ísť za ňou a vidieť ju. Je toho na mňa priveľa. Všetko sa to na mňa zosipalo ako lavína.
„Čo mám robiť?“ Pýtal som sa sám seba. Chcel som aby sa Natally už konečne s ňou.
„Prečo mi to zatajila?“ Mala mi to povedať. Veď by sa nič nestalo.
BINABASA MO ANG
New Life (FF Niall Horan)
FanfictionČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..