„Už je tam pokoj?“
„Áno, Harryho som vykopol von a Louis sa udobruje s Kevinom.“ Mohla som si myslieť,že to tak dopadne.
„Tak aký si to mala nápad?“
„Kde by som začala, však idete všetci na ten výlet?“
„Nie, neviem či to Kevin prežil.“
Rozosmiala som sa.
„Ale vážne,už nesranduj.“ I keď to on zrejme nedokáže.
„Áno mali by sme ísť všetci.“
„Počúvaj, nemohla by ísť aj Alex, vieš je to moja najlepšia kamoška a naozaj by som ju chcela mať pri sebe.“
„Hmm, neviem čo by som mal na to povedať.“
Asi bol zaskočený.To sa často nestáva.
„Niall nedusíš sa?“ Neozýval sa. Čo sa mu stalo? Začala som panikáriť a kričať.To jedlo ho raz privedie do hrobu, myslela som na to najhoršie.
„Áno,može v pohode.“
Ozval sa akoby sa nič nestalo.
„Niall mám pre teba ešte jednú bojovú úlohu.“
„Áno, kapitánka?“
„Nie kapitánka, seržantka“
„Veď to je jedno..“
„Ti dám také jedno medzi oči, zase myslíš na jedlo!“ Smiala som sa.
„Nie, už ťa vážne počúvam.“
Viznelo to akoby to už konečne myslel vážne.
„Zisti či sa Harrymu nepáči Alex.“
Začula som ako čosi preglgol, už som to radšej nekomentovala.Dobre som vedela, že si s jedlom nikdy nedá pokoj.
„Myslím, že raz čosi spomínal, ale pokúsim sa niečo zistiť, až keď mi povieš, čo za to dostanem ?“
„Vieš čo? Zjedz ešte zmerzlinu a prídeš na to sám,samozrejme keď ti nezamrzne aj to čo máš v hlave.“ Odvrkla som mu.
„Nič ti nevybavím! Osočil sa.
„Nehnevaj ma! Dostaneš pusu ale viac ani Ň.“
„Málo..“
Bolo mi hneď jasné, že niečím ako pusa ho neoblbnem, tak ma napadlo jedlo, jeho slabá stránka.
„A čo tak vyprážané hranolčeky a syr?“
„To už je lepšie, platí.“ Aspoň na niečo som ho nahovorila, bola som veľmi rada, že som urobila niečo pre Alex, pretože ona si nezaslúži aby sa pre Harryho trápila, všetci veľmi dobre vedieť aký je, milý no .. so svojim vlastným rozumom.
„Nats a večer sa vidíme?“ Prejavil záujem, čím ma celkom prekvapil.
„Už teraz mi je smutno.“ Doplnil vetu, ktorú pred chvíľou povedal.
„Verím tomu, že ti Liam niečo navarí a budeš spokojný.“
„Jedlo nieje všetko, už by som ťa chcel vidieť, objať ťa, cítiť tvoju vôňu, tvoj dotyk ..“ Začal mi básničkovať do mobilu.
„Louis už je v pohode s Kevinom?“ Zmenila som náhle tému.
„Dali si pusu na udobrenie takže asi už hey.“
„Som šťastná za obidvoch.“
„Tý dvaja majú asi najúprimnejšiu lásku.“
„Čo tým myslíš,Niall?“
„Ale nič všetko v poriadku už asi budem končiť, Harry mi skáče pod oknom skoro polonahý a pýta sa ma či som nevidel jeho trenky.“ Už to zašlo do príliš veľkých detailov.
„Dobre Niall, tak v Piatok sa ti ozvem.“
„Áno, miláčik, budem čakať.“
Urýchlene som zložila.
Milovala som dlhé, nekonečné hovory s ním. Vždy som sa toľko nasmiala. Jednoducho nájsť človeka ako je on je veľmi ťažké, a preto si ho budem veľmi dobre strážiť. Nevideli sme sa sotva tri dni, no tiež mi strašne chýbal. Novinky o tom, že spolu naozaj chodíme pomaličky začali upadať a tak sme si s Niallom mohli dovoliť konečne chvíľku pre seba, a tá sa začína práve zajtra, cesta na výlet, kde budeme všetci, aj Alex s Harrym, len dúfam, že všetko dobre dopadne. Len si ešte musím vymyslieť ako ju prekvapím, aby nebola schopná povedať ani jediné slovo, no najradšej budem aj tak, keď uvidím na jej tváry konečne úprimný úsmev, aj keď to má byť kvôli Harrymu.
„Alex, zajtra ideš so mnou na výlet.“ Povedala som jej po tom, čo som vytočila jej číslo na mobile.
„Čo?Veď si nemala ísť sama, teda ty a Niall?“ Znela celkom prekvapene.
„Nie, plány sa trochu zmenili a idú všetci, tak som ho poprosila či nemôžeš ísť so mnou.“
„Ja neviem či pôjdem.“ Povedala celkom zaskočená.
„Prečo by si nešla? Čo budeš doma robiť? Prestaň protestovať a zajtra sa urýchlene pobalíš.Večer ťa budem čakať u nás. Alex nič nehovorila. Urobila som niečo zle?
„Veď tam bude aj Harry.“ Začala som ju presviedčať.
„Veď práve preto..“
Zdala sa byť úplne bez nálady.
„Jáj, už viem o čo ide. Stále si myslíš,že Harry s niekym chodí, však ? Uisťujem ťa, že to vôbec nieje pravda, jediný s kým sa o takýchto veciach rozpráva je Louis, ver mi viem svoje.“
„Tak dobre, nerozumiem vôbec ako si to vybavila, ale veľmi ti za to ďakujem.“
Konečne sa usmiala.
Pridala som konečne druhú sériu :-) Empire Darkness tak šup, čítajte ;)
YOU ARE READING
New Life (FF Niall Horan)
FanfictionČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..