14. časť

994 68 2
                                    

„No toto.“ Začal pískať Louis.

„Zase sa strápňuješ Louis.“ Okríkol ho Zayn.

„Konečne ste sem aj prišli.“ Ozvala sa Alex, ktorá sedela vedľa Harryho.

„Zarozprávali sme sa.“ Hovorím.

„Ehmm.“ Odkašľal Liam. „Nepredstavil by si nám svoju novú kamarátku?“

„Oh, práve som sa nato chystal.“ Predstúpil predo mňa a nežne mi vzal ruku.

„Tak toto je dievča, ktoré som stretol v parku, pár krát som ju naháňal a neskôr som našiel vizitky s jej číslom a šťastie mi bolo natoľko naklonené, že sme sa stretli znovu tento krát v spoločnosti Alex. Všetkým vám predstavujem Natally, ale pozor Naty ju smiem volať iba ja.“ Všetci sa rozosmiali, cítila som sa byť konečne šťastná. V jeho blízkosti bolo všetko celkom iné, nebola som tou malou tichou myškou zo Slovenska, bola som síce kamoškou producentovej dcéry, ale v tomto prípade mi to vôbec nevadilo, lebo ma Niall predstavil všetkým ako jeho kamarátku.

„Tak, vstyk chalani.“ Zavelil Louis.

„Čo máš zase za problém?“ Lenivo na neho pozrel Zayn.

„Snáď by sme mohli založiť aj ten oheň, nie?“ Vyčítavo na neho pozrel. „Niall mi to sľúbil!“ Začal trucovať.

„Dobre, dobre. Pomôžem ti.“ Neochotne sa odo mňa postavil a lepšie ma prikryl dekou.

„Máš to drevo?“ Nervózne na neho kričal. Také divadielko som už dlho nevidela, aby dvaja chlapi nevedeli založiť oheň, bola to fakt sranda pozerať sa nato keď Louis vytiahol z kufru karavanu uhlie na grilovanie a potom každému vysvetľoval, že si to pomýlil s drevom. Občas som zazrela smerom k Alex, ktorá bola stále v blízkosti Harryho, vlastne boli vždy spolu a na sebe mali prehodenú deku, rovnako tak ako ja s Niallom.

Oheň sa mi podarilo rozložiť až s mojou pomocou, keď som nakázala Louisovi aby priniesol papier na rozpálenie, potom sa každý ohrieval pri teplých plameňoch od ohňa.

Spolu sme sa rozprávali, zabávali, chalani rozprávali historky, ktoré zažili.

„Teraz pracujeme na novom albume..“ Vysvetľoval Liam.

„A tuna Niall, už pár piesní zložil, však?“ Všetci pohľady padli na chalana, ktorý bol v mojej blízkosti.

„Pár ich už naozaj mám hotových, ale s tou poslednou to bolo veľmi ťažké ..“ Pokrútul hlavou.

„One thing?“ Pozrela som sa na neho. Prikývol. „Ale už ju mám hotovú.“ Radostne oznámil.

„To naozaj? Veľmi by som ju chcela počuť celú.“ Hovorím.

„To nemôžeš, až keď vydáme CD, a kúpiš si ho.“ Zasrandoval Zayn.

„Louis, skoč mi do karavanu po gitaru, rád by som všetkým predstavil pieseň, ktorá sa mi páči zo všetkých najviac.“ Zatiaľ čo Louis hľadal v kufre Niallovu gitaru, samozrejme sa to nezaobišlo bez srandičiek, medzitým ako upútaval pozornosť všetkých mi Niall pošepkal. „Vieš prečo sa mi páči najviac zo všetkých, ktoré som napísal?“ Pokrútila som hlavou.

„Lebo je o tebe.“ Jedným očkom na mňa žmurkol a hneď v tom okamihu mu konečne niekto podal gitaru.

„Tá je pre teba Naty.“ Prstami prešiel po strunách, ktoré ihneď vyslali zvuk. Priznám sa po prvej slohe som slová už prestala celkom vnímať, nie preto, že by ma to nezaujímalo ale preto,že dívať sa na neho vo svetle plameňov z ohňa bolo tak romantické, že som sa do neho zaľúbila čím ďalej tym viac. Jeho povaha a charaker boli za jedno, teraz pre mňa už nebol mojím idolom, ani spevákom. Bol pre mňa obyčajným chalanom, ktorý vyjadroval svoje pocity cez hudbu a spev a to sa mi páčilo najviac, že som ho nepoznala ako celebritu, ktorú všetci obdivujú ale ako chalana, ktorý je výnimočný len tým aký naozaj je.

„Tak čo, páčila sa?“ Opýtal sa ma po tom ako dohral.

„Nádherná.“ Neovládla som sa a na svete bolo v tejto chvíli práve naše prvé objatie. Cez objatie som mu poďakovala za všetko, čo pre mňa urobil. Zabudla som aj na hádku s Jemmou, ktorá sa mi vyhrážala. Zabudla som aj nato, že ma mama bude určite hľadať ..

„Ešte, že som zazrela ten oheň.“ Vystúpila z podozrivo rovnako vyzerajúceho auta moja mama.

„No moja zlatá, tebe aby sa človek dovolal!“ Bez váhania vstúpila medzi nás všetkých.

„Dobrý večer, sadnite si k nám. Budete opekať s nami?“ Opýtal sa jej Louis. Mama na neho pozrela iba pohľadom *wtf* a ďalej to nerozoberala lebo bola veľmi naštvaná, začo ju veľmi dobre chápem.

„Alex už mala byť dávno doma ! Rýchlo do auta.“ Prstom prísne ukázala smerom k autu.

„Maj sa Niall, prepáč ten výstup .. nabudúce.“ Povedala som si vduchu aby ma nikto nepočul. Od Nialla som bola už veľmi ďaleko, iba som mu z tmy zamávala rukou a aj on mne. To bol posledný pohľad, ktorý mi venoval, potom sa otočil k ostatným.

New Life (FF Niall Horan)Where stories live. Discover now