44. časť

514 33 0
                                    

Natally
Stáli sme tam vo dverách zoči voči. Oni pozerali na nás a my na nich. Tak toto sa stať nemalo, ocko ma roztrhne, možno aj navrhne aby som prešla na vojenskú školu, určite urobí hocičo aby ma od neho dostal čo najďalej. Čakala som na to čo urobí ocko. Mamka ho v prvom rade chytila za obidve predlaktia a držala ho na uzde. Potom sa to všetko začalo.
„Mohol som tušiť, že to takto bude!“ Natalia Middletonová, ako mi to vysvetlíš?“ Pozrel na malú cestovnú tašku, ktorú som držala v rukách. Klamať by sa tu neoplatilo, ocko by sa pravdu aj tak dozvedel. Ja som z šoku nič nepovedala iba to samé. „ Já, ja.. ja..“ A nič viac. Zato Niall mal hubu riadne otvorenú.
„Pán Middleton, áno bol som tu, ale dovoľte aby som vám to vysvetlil.“ Vysvetlím, nechcel náhodou povedať vysvetlili?
„Čo mi chcel teraz povedať, že si si tu bol oprať veci?“ Ocko začal „vtipkovať“ čo neveštilo nič dobré a tiež zvýšil hlas. Mamke to bolo v podstate jedno, lebo stále bola ticho, čakala ako to ocko asi vyrieši.
„Bol som tu celé tri dni keď ste boli preč.“ Povedal Niall.
To je pane bože, prečo to hovorí. Už teraz som mŕtvy človek.
„Áno? To o čom ste sa stále rozprávali, že si tu bol aj cez noc?“ Začal ocko.
„Prepáčte pán Middleton, ale chcem sa s vami porozprávať sám.“
Čo to robí, ide na vlastnú smrť? Modlila som sa aby to ich kapela ešte prežila, ak ma chcel ocko s Niallom rozdeliť, asi mal na to niejaký dôvod.
„Poďme do pracovne.“ Povedal ocko a spolu odišli.
„Mamí, však mu neublíži?“ Utekala som k nej.
„Neboj sa zlatko, on si ho len preverí.“
Preverí, čo ešte viac treba na ňom preverovať, ja viem o ňom všetko. Pomyslela som si.
..
Niall
Cestou do pracovne som rozmýšľal nad tým, či z nej ešte víjde živí. Natally vždy preháňa o tom aký je jej ocko, ale teraz som vážne netušil čo sa bude diať ďalej. Otvoril dvere a posadil sa za stôl. Zhlboka sa nadýchol a zakašľal, že mi až prešiel mráz po chrbte.
„Takže čo ste tu robili?“ Začal.
„Nebojte sa, nič zlé, iba sme boli spolu, my sa vážne ľúbime.“
„Takže ľúbite, áno?“
„Áno, Natally by som nikdy neublížil, pretože jej to urobiť ani nedokážem.“
„Vieš Niall, určite ste sa museli rozprávať o tom, že som povedal Natally, že ju nechcete ani vidieť.“
„Áno, a ešte teraz nechápem prečo ste to urobili...“
„Svoju dcéru ľúbim nadovšetko, a nedovolím aby sa jej niečo stalo, keď som ju videl ako ležala na posteli a ani sa nepohla, vyčítal som to práve tebe.. Ale potom som si uvedomil, že som myslel viac na seba ako na Natally, vedel som, že si to určite vyjasníte.. Keď ja jej nechcem znova ublížiť, minule to tiež mala byť večná láska s tým chalanom, a dopadlo to úplne inak veď vieš..“
„Viem pretože mi o tom hovorila, ale ja nie som ako on.. A vy to dobre viete.“
„Od začiatku som ťa chcel dať s Natally do kopy, veď vieš ešte na tej večery, ale keďže tam prišla Alex, a čom už azda viete.. všetko sa to domiešalo.“
„Ja vám tu teraz sľubujem, že Natally neublížim.“
„To mi ani nesľubuj, to musím dodržať, ale prosím ťa. Ochráň ju pred všetkými tímy blbosťami a tlačou, raz sa to už stalo, dobre vieš..“
Bol veľmi chápavý, čo som vážne nečakal, Naty sa v ňom mýlila, je to správny chlap.
„Niall, ty chlape, choďte spolu, ja vám nemiením brániť.“ Pochopil nás, vedel som, že to vyriešim.
„Naozaj?“ Pre istotu som sa ešte raz opýtal.
„Nemá cenu vám v tom brániť, Natally sa úplne zmenil život keď som prišla, takže verím, že ty jej tento svet spijemníš.“
„Môžete sa spoľahnúť.“
„V to dúfam, ale ešte o jednu vec ťa chcem poprosiť.“
„Akú?“
„Keď víjdeme von, tvár sa smutne, chcem vidieť ako sa Natally zatvári.“
Nemal som nič proti tomu, veď aj by som bol zvedavý na to, ako zareaguje.
..
Natally.
„Už idú.“ Povedala mama.
Z chodby som uvidela ako ide Niall so sklesnutou hlavou, neubránila som sa slzám. Vyletela som za ockom a začala na neho kričať.
„Ocí, ty nám brániť nemôžeš, my sa ľúbime a ak aj by si mi to zakázal, sklamem ťa.. pretože ja bez neho proste žiť nedokážem..“
„Tak, proste budeš musieť ďalej žiť.“ Odvetil ocko. Niall mal stále hlavu dole a pozeral na podlahu.
„Čo si mu urobil? Prečo je takýto?“ Pýtala som sa ocka.
„Níč, len som mu povedal, že spolu môžete chodiť.“
„My spolu aj tak budeme chodiť..“
Počkať.. Povedal, že spolu môžeme chodiť? Nechápala som. Potom sa obidvaja na seba pozreli a začali sa smiať.
„Prečo sa smejete?“ Neodpovedali mi. Tak prišla aj mamka a pridala sa k ním.
„Natý, zlatko, myslela si si, že ťa ocko pošle na vojenskú školu a Nialla niekde do Ameriky?“ Smiala sa mamka.
„Nó.. ja neviem..“ Nevedela som čo si o tom mám myslieť.
„Natally, už keď som išiel preč z domu som vedel, že to takto dopadne.“
„Ako to?“
„Poznám ťa, som tvoj ocko, takže viem..“
„Tak potom prečo Niall vyšiel celý zničený?“
„Miláčik, bola to len sranda, o ktorú ma požiadal tvoj ocko.“ Pritúlil sa ku mne a dal mi boštek na líce.
„Môžem však?“ Pozrel na ocka.
„Ale iste..“
..
Potom sme sa na tom ešte hodnú chvíľu smiali. Tak rodičia odišli hore do izby si oddýchnuť po „dovolenke“. Nechápala som po čom majú oddychovať, možno ich starý rodičia zamestnali. Vonkoncom som bola však rada, že všetko dobre dopadlo. Rodičia to všetko prežili ale už mi bolo jasné, že dnes tu Niall už neprenocuje. Rozhodla som sa, že si užijem posledné spoločné chvíli v našom dome a spolu sme navštívili kuchyňu.
„Urobím pukance?“ Opýtala som sa.
„Ako predjedlo to beriem.“
„A čo bude ako hlavný chod?“ Myslela som si, že tresne názov nejakého jedla, čo by sme mohli zase navariť.
„Hlavné jedlo budeš predsa ty.“
Chytil ma okolo pása a začal ma bozkávať od krku hore, áno v kuchyni čo nebolo ani mne moc príjemné.
„Ehm.. trošku sa skľudnite.“ Vošiel do kuchyne ocko.
„Čo ty tu robíš?“ Opýtala som sa.
„Neboj sa, nebudem vás vyrušovať, iba si idem po džús.“ V zápätí odyšiel.
„Niall, už prestáň, vieš, že večer ideš domov..“
„Pôjdem k chalanom, ale ešte chcem byť chvíľu s tebou.“
Zakončili sme to tým, že sme išli do obývačky a pozreli sme si film. Nie žiadný horor, ani DVD náhodou dávali v telke „Modernú popolušku“ čo nám akurát presne sadlo. Tá pravá romantika, nikto nás nerušil čo nám tiež vyhovovalo. Ešte stále som však bola v šoku z toho, že som u nás doma s Niallom a rodičia sú tiež doma. Včera by ma to ani nenapadlo, ale bola som veľmi rada, že to dopadlo práve takto, no však som veľmi zvedavá čo sa prihodí zase zajtra, pretože ja nemám ani jeden „normálny“ deň.

New Life (FF Niall Horan)Where stories live. Discover now