„Vstávajte dievčence.“ Urobil nám pekný budík Zayn. Ak som chcel ísť za Naty musel som prespať u chalanov. Bola to dosť ťažká noc keďže Louis stále vykrikoval zo sna „Nezabíjajte mi Kevina“. Zrejme sa mu snívala akási hororová komédia. Dvakrát by som nehovoril keď som pozrel na neho hneď utekal za Kevinom. Počul som len :“ Ó zlatko, Kevinček môj, som rád, že žiješ“.
Pomaličky som sa pripravoval na realitu toho,že sa na istý čas budem cítiť ako baba, no však čo by som pre moju lásku nespravil. Louis bol z toho očividne nadšený, poletoval po dome s nohavicami na hlave a radoval sa z toho ako mu rýchlo narástli vlasy.
„Louis, už prestaň šaškovať. Obleč sa a ideme hneď do maskérne.“
„Ja som už oblečený, nevidíš?“ Ukazoval na svoje nohy obmotané v deke.
„Ak by si takto išiel do nemocnice určite by ťa vyhodili za obťažovanie.“
Sklonil zrak a poslušne sa išiel prezliecť. Za ten čas som zišiel dole do kuchyne kde raňajkoval Liam.Ako som videl bol celý vysmiaty. Návšteva Danielly ho asi dosť potešila. Rozhodol som sa ho na to opýtať.
„Tak čo ako dopadlo včerajšie stretko?“ Začal som.
„Všetko dopadlo tak ako som plánoval.“
„A ako si to plánoval ešte mi môžeš povedať?“
„Danielle tu nebola ani 15 minút.“
Začudoval som sa. Nechápal som ako sa mu to mohlo stať. Liam – lámač dievčenských sŕdc a odženie babu do 15 minút. Vtom bude určite niečo iné.
„Čo si jej povedal, že odtiaľto vypálila ako strela?“ Ozval sa Harry z dverí.
„A ty si nás čo, sledoval?“
„Louis mal svoj svet, Niall niečo robil na twittery a Zayn sa rozhodol pre nočné cigáro tak som sa nudil. Rozhodne som sa dobre pobavil. Liam poviem ti, máš talent na to ako babu totálne naštvať.“
Bol som z toho zmätený. Nemal som ani šajnu o tom čo sa včera vlastne dialo u nás doma.
„Hovor Liam, som netrpezlivý. Hneď idem preč. Chcem všetko vedieť.“
„Ale nič také, prišla za mnou s tým, že sa mi ospravedlňuje.. Vedel som, že to nemyslí vážne. Hovorila niečo o tom, že by sme mohli začal odzačiatku.. Premýšľal som nad tým kebyže mi to povie a tak som bol plne rozhodnutý..“
„A ďalej? Rýchlo Louis ma už čaká..“
„Povedal som, že ostaneme kamaráti, ak by ma ľúbila určite by jej netrvalo tak dlho kým by sa mi prišla ospravedlniť..“
„Dobry si, som vedel, že urobíš správnu vec. Myslím si, že na teba čaká tam vonku oveľa lepšia baba.“ Povedal som.
„Máš pravdu, no na ten jej výzar nikdy nezabudnem..“
„To ti verím..“ Smial sa Harry s pohárom džúsu v ruke.
„Chalani už musím ísť. Držte mi palce.“
„Ty budeš potrebovať palce aj na nohách,dúfam,že ti od tých podpätkov neodpadnú.“ Vtipkoval Harry.
Cestou do maskérne som naozaj premýšľal len o tom ako budem vyzerať.V poslednej chvíli som sa z toho chcel vysukať ale Louis ma nakoniec prinútil sadnúť si za stôl na stoličku.
Čo sa so mnou dialo ďalej radšej ani nechcem opisovať. Začal som sa podobať na bábiku. Po tom čo mi nasadili parochňu som si pripadal ako tranzvestita.Prišlo na rad oblečenie – to čoho som sa bál najviac. Keď som sa uvidel pred zrkadlom skoro som sa rozplakal, tentokrát od smiechu. Našťastie som maskérky odhovoril od voľby ako je sukňa tak na mňa navliekli ani neviem ako sa to volá. Vyzeralo to ako nohavice s tým rozdielom, že boli trošku voľné čo mi dosť vyhovovalo. Tiež som ich odhovoril od rúžového trička tak mi nakoniec vybrali niečo modré. Predstavte si ma s dlhými blond vlasmi a s modro-bielou mikinou a tričkom. Najhoršie som sa cítil asi v tej podprsenke, ktorá ma strašne hryzla.
Teraz všetkým babám odkazujem, že im to nezávidim. Bol som však prekvapený z toho, že som sa na seba vlastne ani vôbec nepodobal. Horšie to bolo s tými topánkami čo som mal na nohách. Nestojím na nich ani 5 minút no už necítim ani jeden prst na nohe. Zrazu sa predomnou zjavila akási kočena. Ak by ku mne neprehovorila ani by som nezistil, že to je Louis. Mal na sebe vysnívané kvetované šaty. Obydvaja sme sa smiali do popuku z toho ako vyzeráme. Začal sa hrať na dámu a prechádzal sa tiež s topánkami ale zdá sa, že tentokrát si dal laťku trošku vyššie. Preda len topánky na platforme už je o čom hovoriť. Louis aj stratil slová keď sa zrútil po schodil dole. Je to totálny šašo. Hneď som si mohol myslieť, že to také ľahké nebude.
„Trochu sa ovládaj. Musíme zmeniť hlas. Inak to nebude vôbec presvedčivé.“
Zase si z toho začal robiť srandu a beznádejne celou cestou v aute napodobňoval hlas akože „baby“ ja by som to skôr nazval hlasom „ sirény“.
YOU ARE READING
New Life (FF Niall Horan)
FanfictionČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..