Potom som začula ako mi niekto klope na dvere. Strhla som sa a utekala do izby.
„Slečna?“ Našťastie to bola iba Rosalli. Otvorila som dvere a ihneď ju vtiahla do izby.
„Váš otec vám odkazuje aby ste nelozili po terase ale ležali v posteli ak je vám zle. A Tu je ešte večera.“ Položila tácku na stolík a postavila sa pred dvere.
„Môžem ísť? Dole musím pripravovať večeru.“
„Jasné, vlastne počkaj. Všetci sú v jedálni?“
„Áno slečna.“
„Dobre, ďakujem. Môžeš isť.“
Ocko si vážne myslí, že som hladná? Nevyzeralo to síce zle, ale v tejto chvíli som nemala ani najmenšiu chuť jesť. Pocit, že je Niall dole v jedálni ma premohol natoľko, že som si obliekla čierne legíny a tričko a rozhodla sa, že ich budem špehovať.
Zhlboka som sa nadýchla a vytratila sa z mojej izby. Už na schodišti som počula hlasy, pre istotu som sa rozhodla, že si sadnem a budem počúvať o čom sa rozprávajú.
Ocko mlel o tom, čo všetko ich čaká, aký veľký chcú mať úspech, no pre mňa nič podstatné chcela som sa dozvedieť niečo viac.
Konečne sa potom začali rozprávať o pesničkách, ktoré plánujú a tak, to bolo oveľa zaujímavejšie.
„Prepáčte, je to súrne.“ Súdiac podľa hlasu som vedela, že to je Niall.
„Zdovolením.“ Potom sa objavil v hale, len pár metrov odomňa.
Šťastie, že bola tma, a pravdupovediac a tej chvíli som si želala aby ho ani nenapadlo rozsvietiť, lebo by ma zbadal na schodoch, čo som určite nechcela.
Našťastie som sa tomu vyhla, niekto mu volal.
„Prepáč, nemám čas. Som na dôležitom stretnutí, čo sa deje?“ Šepkal. Moje srdce bilo ako o život, keď bol v mojej blízkosti, ale odísť v tejto chvíli nepripadalo ani do úvahy. Silou mocou som chcela vedieť čo je také dôležité, že Niall odišiel od stola a potichy sa s niekym rozprával.
„Nemôžem ti viac vysvetľovať, veľmi ma to mrzí ..“ Počula som ako hovoril.
„Večer to určite nepôjde, neviem ako dlho sa zdržím, zajtra v parku. O 4, dobre?“ Rozlúčil sa potom s dotičnou osobou, strčil si mobil do vrecka a podľa krokov, ktoré smerovali preč mi bolo jasné, že odišiel.
Aj keď som naozaj chcela vedieť všetky detaily dnešného stretnutia nemohla som, ocko ma nechtiac zazrel ako sedím opretá o stenu na schodišti a vynadal mi aby som ihneď odišla do svojej izby. Tak som ho poslúchla a zvyšok večera strávali v izbe pričom som neustále premýšľala nad tým s kým asi tak mohol Niall volať, nevedela som sa rozhodnúť či si to zajtra pôjdem overiť alebo nie. Zdalo sa mi to príliš osobné, a ak sa s niekym musí stretnúť tak to bude aj dosť súrne.
Po ich odchode sa do mojej izby dovalila konečne aj Alex, ktorá bola celá bez seba a všetkých ospevovala.
„Upokoj sa, všetko klaplo? Nevšimli si na tebe nič nezvyčajné? A čo Niall?“ Vypytovala som sa.
„Poď, sadni si na posteľ.“ Povedala vážnym tónom a donútila ma si sadnúť.
„Neklaplo to, však? Určite im došlo, že nie si dcéra režiséra .. tak geniálny plán úplne zlyhal.“ Ostala som smutná.
„Nie Natally, všetko je v najlepšom poriadku. Ani jeden z nich na nič neprišiel. Mala som pocit, že ich prakticky ani nezaujímam. Bola som tam iba ako poslušná dcérka na ozdobu. Neverila som, že presvedčíš otca aby ma predstavil pod tvojim menom, ale on to vážne spravil ..“ Krútila hlavou.
„Ale vedz, že toto tajomstvo ťa bude ešte stáť veľa. Ja viem, že pre Nialla nechceš byť režisérovou dcérenkou, ale mala si si to viac premyslieť .. vieš, dnes volal niekto Niallovi, ktorý kvôli tomu odišiel od stola, čo sa vôbec nepatrí.“
V hlave sa mi prebiehal moment keď som sedela na schodoch a počúvala ho.
„Viem o tom, celý rozhovor som počula.“
„Zbožňuješ ho ako speváka, ja tiež .. zbožňujem ich všetkých, ale nevieš čo v skutočnosti skrýva. Nevie to nikto, iba chalani.“ Hovorí Alex.
..
Záhadný a tak úžasný. Rozmýšľala som pred spaním v posteli. Možno som si to všetko len nahovorila. Dokonca to čo cítim ani nie je láska, len posadnutosť. Nevyznám sa v sebe, túžba ma hnala ďalej, až tam kde to malo prejsť za všetky hranice, no musela som upokojiť moju myseľ a tak som sa rozhodla, že zajtra pôjdem do parku. Ak ho s niekym uvidím ukončím všetky moje bláznivé city a začnem sa ovládať.
YOU ARE READING
New Life (FF Niall Horan)
FanfictionČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..