Odísť sme mali v pláne až zajtra ráno, takže dnešnú noc sme spolu s Alex museli stráviť v hosťovskej izbe. Bola som rada, pretože táto izba bola asi jediná, ktorá bola čistá. V celom dome bolo vidieť, že tu chýba babská ruka, Liam sa síce snažil, ale mať štyroch chalanov na krku nebolo vôbec jednoduché.
Pred tým ako som si konečne ľahla do postele som si prichystala veci na zajtra. V izbe som bola sama, Alex ešte pozerala telku s Harrym a Louisom, Niall mal niečo na práci a Liam myslím ešte stále upratoval. Trápil ma každý jeden pohľad na Liama, bol ako bez duše, akoby nemal dôvod žiť, chalani to zrejme neriešili, ale ja som to videla. Niečo v mojom vnútry mi hovorilo aby som mu pomohla, no zatiaľ som ešte nevedela ako.
Pri rozmýšľaní nad tým, či ma Niall príde ešte pred spánkom pozrieť som nakoniec zhasla nočnú lampu a celú izbu ihneď zahalila tma.
Takmer som spala, keď som začula ako niekto pomaličky otvoril dvere, najprv som si myslela, že to je Alex, ale keď som zacítila jeho vôňu vedela som, že to je on. Potichúčky prešiel cez izbu aby si sadol na okraj mojej postele, celý čas som mala zatvorené oči, tak aby nevedel o tom, že nespím. Vankúšikmi prstov ma jemne hladkal po vlasoch čo mi spôsobovalo husiu kožu po celom chrbte.
„Mrzí ma to, že som ťa tu nechal samú. Všetko ti to ešte vynahradím.“ Šepkal.
Neodpovedala som mu, pretože som nemohla. Jednak som bola trošku nahnevaná, pretože taká Alex s Harrym ani spolu nechodia a boli spolu celý večer, zatiaľ čo ja som sama sedela v izbe a Niall vybavoval veci okolo toho, že budú mať pár dní voľno a musia isté veci presunúť. Trošku ma to nahnevalo, ak by som vedela o tom, že má toľko veľa práce, dnes by sme s Alex ostali u nás.
„Vyzeráš ako anjelik keď tak sladko spinkáš.“ Zrazu prestal a iba jedným prstom mi jemne prešiel po líci.
V tom som začula ako niekto znovu otvoril dvere, tento krát som si už vážne myslela, že to je Alex, no nebola. Bol to Liam, ktorý mi svojími pár slovami zamestnal myseľ na celú noc.
„Niall, nemôžeš stratiť tak úžasnú babu ako je ona kvôli Jemme, nerob to..“
Tento krát to bolo prvé ženské meno, ktoré som počula v spojitosti s Niallom, mala som chuť vstať a povedať im, že som všetko počula a, že čakám na vysvetlenie, no musela som mať chladnú hlavu, pretože som sa túžila dozvedieť viac o údajnej babe, ktorú Liam spomenul po prvý krát.
„Už som sa rozhodol, Naty ľúbim a žiadna Jemma to nezmení.“ Znovu šepol Niall. Zrejme si myslel, že ma nezobudí, no mýlil sa. Počula som všetko, a preto som sa začala báť toho, že ja nie som jediná kto v našom vzťahu klame, ale že sa k tomu pridal aj on, tak čestný chalan.
„A čo tie fotky, je to príliš riskantné. Ohrozíš tým nás všetkých ..“ Znovu pochyboval Liam, zrejme presne toto bolo dôvodom jeho veľmi zlej nálady.
Niall sa so mnou rozlúčil bozkom na čelo a tichých prianim na sladké sny. Keď zatvoril dvere, ihneď som vybehla z postele a snažila sa vypočuť si pokračovanie rozhovoru, ktorý bol veľmi zaujímavý.
„Neohrozím nikoho z vás, beriem to na seba. Ak to bude vážne, odstúpim od zmluvy, no jej láska mi stojí za všetko.“ Jeho hlas sa čím ďalej tým viac vzdiaľoval, asi mali namierené dole k ostatným.
Skĺzla som dole na zem a prstami na nohách sa zaborila do hebkého koberca.
Zistila som, že o mojom dokonalom chlapcovi predsa len všetko neviem. Prečo mi tají nejakú Jemmu? A čo také zlé urobil, že ho to môže stáť miesto v skupine? Je to až také vážne? Až teraz som sa naozaj začala báť, pretože náš vzťah bol síce o láske, ale nebol založený na pravde, obaja sme si v niečom klamali, len ja som mala to šťastie, že ma Niall ešte neprekukol, ani nikto iný,. Teda okrem záhadného fotografa, ktorý si moje fotky, ktoré odhaľujú pravdu, nechal pre seba, aby to využil v tej pre neho najlepšej situácii.
YOU ARE READING
New Life (FF Niall Horan)
FanfictionČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..