Pri rozoberaní našej spoločnej budúcnosti nás zase vyrušil Louis.
„Veď otvorte, musíme sa porozprávať.“
„Idem otvoriť, aj tak nám nedá pokoj.“ Neochotne sa vzdialim od Nialla a vyhoviem konečne Louisovi.
„Čo ste tu robili?“ Dvakrát za sebou zopakoval vetu.
„Boli sme na balkóne. A viac ti nie som povinná vysvetľovať.“
„Zamknutí?“ Poznamenal.
„To už je hádan naša vec. Čo je také súrne?“
„Šéf sa chce s vami porozprávať.“
„Liam?Prečo?“
„Ja neviem. Poprosil ma aby som vás zobudil, a ak tak spravím mám ho zavolať.“ Húpal sa z jednej strany na druhú a neslušne nakukoval do našej izby.
No asi ani dva krát som nemusela hádať čo také Liam potrebuje. Bolo mi jasné, že chce s Niallom riešiť menšiu potravinovú krízu, keďže naša chladnička bola prázdna.
Keď sa k nám Liam konečne urážil prísť, vtrhol mi do izby a hľadal Nialla, potom mu len povýšenecky oznámil.
„Mám zlú správu.“
„Akú?“ Počula som ako povedal Niall, ja som zatiaľ v tichosti sedela na stoličke v izbe a počúvala ich rozhovor.
„Došlo nám jedlo.“
„Ako je to možné? Všetko som mal prepočítane najmenej 5 krát!“ Zúril Niall.
„Jednoducho zle si to vypočítal. Buď pôjdeme domov už teraz alebo musíme zohnať nejaké jedlo.“
„Myslím, že neďaleko je malá dedinka. Určite tam bude obchod.“ Zachraňoval situáciu Niall.
„A kto tam akože pôjde?“ Vykríkol Liam, ktorý bol tiež veľmi podráždený. Cítila som povinnosť vstať zo stoličky a pomôcť zvládnuť Niallovi túto zlú správu.
„.. a nemohol by si ísť ty, Liam.“ Zapojila som sa do ich debaty.
„Neviem.“ Odvetil.
„Akože nevieš Liam?!“ Naštvane som zdvihla hlas. „Keby si bol tak ochotný tak sám navrhneš, že to pôjdeš kúpiť, ja viem, že si tu nechceš tráviť svoj voľný čas, ale pre Boha čo ti také Niall spravil, že si neustále skáčete do vlasov? Naozaj to nechápem..“ Pokrútim hlavou a sledujem ako sa obaja na mňa pozreli.
„Nie som hlúpa, viem že medzi vami niečo je .. niečo čo urazilo aj jedného aj druhého, ale už sa konečne prestante správať ako deti a začnite riešiť túto situáciu!“
„Tak pôjdeme spolu s Liamom, hneď teraz.“ Navrhol Niall a ihneď išiel do izby sa obliecť.
„No to určite, vy dvaja! Aby ste sa pozabíjali. Pekne s vami pôjdem aj ja.“
Potom Liam len tak odišiel a medzi dverami ešte stihol povedať, že o 10 minút na nás bude dole čakať.
Niall sa ku mne za tých pár minút ani neozval, čo bolo veľmi zaujímavé. Ešte pred pár minútami sme rozoberali to aké budeme mať deti a teraz sa cíti byť urazený.
V tichosti sme všetci nastúpili do auta, čo sa mi zdalo tiež veľmi zvláštne. Naperie aké tu panovalo by sa dalo aj krájať.
„Niall, stihol si spraviť ten zoznam?“ Prerušila som toto nekončiace ticho.
„Áno, mám ho zo sebou.“
„Takže, môžeme ísť?“ Opýtal sa Liam za volantom.
„Teraz už áno.“ Ešte som sa pripútala bezpečnostným pásom a tak som zacítila jemný zvuk motora.
YOU ARE READING
New Life (FF Niall Horan)
FanfictionČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..