6. časť

1.1K 74 1
                                    

Na druhý deň som mala v mysli, len to že sa dnes stretnem s Niallom a všetko si tým pokazím. Ak je nám súdené byť spolu, tak chcem aby ma poznal ako dievča z parku, ktoré chodilo počúvať jeho nádherný spev a nie ako dcéru ich manažéra, viem aké sú v dnešnej dobe takéto hviezdičky, raz som a už popálila a nechcem aj na druhý krát, proste som opatrná, len ako to teraz vymyslím?

Alex, je jediná, ktorá mi s tým dokáže pomôcť, ale ona ešte o ničom nevie, čiže mi neostáva nič iné , ako jej dnes povedať čistú pravdu, o všetkom.

Tak som sa rozhodla, že s ňou dnes po škole hodín reč.

Ešte v škole sme sa dohodli, že pôjdeme do starbucksu na kávu.

Keď sme si konečne sadli za stôl, zhlboka som sa nadýchla.

„Tak čo je také dôležité?“ Zadívala sa na mňa.

„Musím ti niečo povedať, niečo strašne tajné.“ Šepkám jej.

„Rýchlo.“ Nevedela sa dočkať.

Vyrozprávala som jej všetko, ako som chodila do Hyde Parku, neskôr ako som spoznala Nialla a nakoniec aj o včerajšku čo mi povedal ocko.

„Ďalej!“ Stláčala päste.

„To je všetko.“ Videla som ako zosmutnela.

„Ale veď to je super, že sa s ním konečne stretneš, nie?!“ Hovorí mi.

„Je to super, ale vieš, raz som sa už popálila, nechcem aby bol so mnou kvôli peniazom, kedže je môj ocko ich manažér, nechcem aby proste o tom vedel, som jednoducho dievča z parku a hotovo.“

„Stále nechápem.“ Krúti hlavou Alex.

„Jednoducho, Niall nemôže vedieť, že ja som dcéra ich manažéra.“

„Ale určite im o tebe už povedal, kedže s ním máš ísť na ples.“ Nafúkane mi hovorí.

„Povedal, ale Niall stále nevie ako vyzerám.“

„Prepáč Naty, ale ja stále neviem o čo ti ide.“  Beznádejne pokrúti hlavou.

„Pozri, vysvetlím ti to takto.“ Naklonila som sa k nej a začala hovoriť.

„Prídem dnes domov a hneď si pôjdem ľahnúť, že mi je strašne zle, ale nebude. Ocka prehovorím, aby si namiesto mňa prišla na tú večeru ty, a budem ho prosíkať na kolenách aby ťa predstavil ako svoju dcéru, čiže ty budeš JA.“

„Tlieskam ti, si múdra blondína.“ Ironicky povedala Alex.

New Life (FF Niall Horan)Where stories live. Discover now