„Kto to sem zase ide?“ Už z diaľky som počula ako o nás niekto rozprával. Veľmi dobre som vedela, že to čo sa práve teraz chystám spraviť mi veľmi v mojom utajovaní nepomôže, teraz budem zrejme nútená ešte viac klamať Niallovi, a to naozaj nechcem.
„Čaute chalani.“ Sebaisto im pozdravila Alex, pričom sa hneď vrhla Harrymu do náručia. Ostala som tam stáť celkom sama, všetci sa venovali iba jej, mala som pocit akoby som bola neviditeľná. Všimla som si aj Nialla, ktorý ju išiel privítať. S pocit viny som sklonila hlavu k zemi a tichým hláskom povedala:“Prepáčte, že som tu aj ja.“ Pozrela som sa smerom k útesom a rozhodla som sa, že aj keď tam budem sedieť sama aspoň si vychutnám krásny západ slnka. Sadla som si k útesom a prstami jemne prechádzala po drsnom povrchu kameňa, na ktorom som práve sedela. Predstavovala som si aké by to bolo keby som teraz bola na mieste mojej najlepšej kamošky, ako by som sa správala, ako by sa ku mne správal Niall. Trošku som zaváhala, keďže v tomto prípade mu bola prednejšia Alex a nie ja, babu ktorú pozná iba z parku a vlastne o mne ani nič nevie. Dokonca ma napadla myšlienka aj nato, že ho už len obťažujem a pripadám mu ako závislá fanúšička. Tento fakt ma takmer rozplakal, ale teraz som musela byť silnejšia ako kedykoľvek pred tým, pretože moje klamstvo sa začalo napĺňať a aj keď som mala pocit, že všetko ide proti mne niekde v kútiku duše som dúfala, že sa to raz určite zmení a ak náhodou nie Alex by sa s chalanmi už nikdy viac nestretla a ja tiež.
„Ty si tu s Alex?“ Počula som hlas, ktorý sa ma niečo pýtal, no nebol to len tak obyčajný hlas. Patril Niallovi. Nechcela som sa otáčať tak som iba prikývla hlavou.
„Tak sa pridaj k nám, miesta máme dosť.“ Kričal na mňa z diaľky pár metrov. V hĺbke duše ma to potešilo, no zdalo sa mi, že sa ku mne správa dosť odmerane, akoby ma ani nepoznal.
„Tak, asi ťa budem musieť presvedčiť sám.“ Odhodlanie z jeho hlasu ho donútila k tomu, že začal kráčať smerom ku mne.
„Tak už budem vedieť, kto tak krásny tu sedí sám?“ Toľko čo si prisadol vedľa mňa, som otočila hlavou aby ma nespoznal. Bola som šťastná, že je znovu pri mne, no bála som sa toho ako zareaguje keď zistí, že som to ja, baba z parku.
„Takto lichotíš každému?“ Hovorím mu.
„Každému nie, to sa priznám.“ Ovládala som sa, aby som nepovedala niečo čo by ma snáď prezradilo. Ešte stále som mala sklonenú hlavu odvrátenú od neho.
„No ak sa na mňa nechceš pozrieť môžeme sa na chvíľu zahrať, že si zatvoríme oči a budeme sa len tak rozprávať, čo ty nato?“ Navrhol.
„Určite budeš podvádzať.“ Hovorím.
„Nie, čisté slovo, že nebudem.“ Verila som mu, že sa určite nepozrie, že nespraví nič o čom by som nemala vedieť, tak sme obaja zatvorili oči a začali sa rozprávať.
„Takže začneme od začiatku, si tu s Alex , však?“ Pýtal sa ma.
„Áno s ňou.“ Stroho odpovedám.
„Konečne som sa o tebe niečo dozvedel.“ Zasmial sa. „Ste kamošky?“
„Najlepšie.“ Zase odpovedám jedným slovkom.
„Som rád, že sa budeme stretávať častejšie.“ Pri tejto vete som sa dosť sklamala. Namýšľala som si, že ak ma bude stretávať v parku určite sa lepšie spoznáme, že budeme aspoň kamaráti .. a teraz bez váhania flirtuje s inou.(Vlastne so mnou, len o tom nevie lebo ma nepozná.)
„Až tak často zasa nie, nechcem Alex robiť zbytočne problémy.“ Hovorím.
„Aké problémy? Ja som rád, že si tu.“ Táto veta ma ale úplne dostala, vo vnútry moje pocity vreli tak že sa to snáď ani nedalo, no stále som mala zatvorené oči.
„Ako to môžeš len tak povedať?“ Naštvane hovorím. Nevydržala som to a otvorila oči, presvedčila som sa o tom,že Niall ich mal naozaj po celý čas zatvorené.
„Nechaj túto hru hrou, môžeš otvoriť oči.“
„Naozaj môžem?“ Ešte raz sa ma spokojne opýtal.
„Jasné.“ Odvrkla som.
Keď otvoril oči ihneď sa zadíval do mojej tváre, potom sa mu na tvári vyčaril obrovský úsmev.
„Prečo sa tak usmievaš?“ Pýtam sa ho.
„Lebo už od začiatku som vedel že si to ty Natally.“
„Čože? Neverím, ako?!“ Neveriacky krútim hlavou.
„Vieš ..“ Urobil prestávku. „My speváci máme veľmi dobrý sluch a rovnako tak si veľmi dobre vieme zapamätať hlasy rôznych ľudí.“
„Chceš mi povedať, že si pamätáš ten môj?“
„No jasné, kto by si nepamätal hlas tak krásneho dievčaťa ako si ty.“ Zadíval sa mi do očí.
„Už som sa zľakla, že ..“ Prerušil ma. „.. že som taký neohrabaný a flirtujem s kamoškou producentovej dcéry, prosím ťa.“ Hlasno sa rozosmial.
„Prestááň.“ Päsťou som mu jemne drgla do ramena.
„Ale to bolelo.“ Zvážnel.
„Nechcela som.“ Skloním hlavu.
„Neber všetko tak vážne Naty. Poď, pôjdeme k ostatným.“ Postavil sa a potom mi podal ruku aby som vstala aj ja, chvíľku som váhala na nakoniec som natiahla ruku a postavila sa spolu s ním.
„Pamätaj, Zayn alebo Harry budú mať pripomienky, vlastne aj Louis a Liam, takže si z toho nič nerob, dobre?“ Dopredu ma varoval.
„To zvládnem.“ Konečne som sa mu dokázala pozrie do očí.
Jemne ma chytil okolo pásu a pomaličky sme kráčali k ostatným.
ESTÁS LEYENDO
New Life (FF Niall Horan)
FanficČo sa stane ak si vymeníte totožnosť so svojou kamarátkou a budete klamať do očí človeka, ktorého ľúbite? Nie je také jednoduché skrývať, to kto v skutočnosti sme ..