Nahoru jsme se plahočili asi další dvě hodiny. Za celou dobu jsem nevypustila z úst snad jediné slovo. Maximálně tak, když po mně Keira chtěla, abych jí natřela krk opalovacím krémem, nebo když si ze mě James vystřelil, a řekl mi, že mám na hlavě obřího pavouka. Začala jsem ječet jak šílená, protože mám z pavouků hrůzu, a tím jsem kompletně rozesmála celou skupinu. Zrudla jsem jak rajče, jelikož mi bylo parádně trapně.Jinak se vlastně nestalo nic. Zpočátku byla cesta nejvíce namáhavá, a tak neměl nikdo čas ani sílu zabívat se čímkoli jiným. Námaha se ale vyplatila. Poznali jsme to, jakmile jsme se ocitli na kopci, a přede mnou se rozprostřela nádherná krajina.
Úplně všichni včetně mě, jako na povel vytáhli z kapes mobily, a začali fotit. Páni, vůbec jsem nečekala, že to tu bude vypadat takhle.
Rozprostírala se před námi nádherná krajina posetá kvetoucími loukami všech barev. Vzadu za nimi bylo vydět obrovské jezero s křišťálově čistou vodou. Už jsem se těšila, jak do něho skočím. Pokud teda voda v něm nebude příšerně studená, přece jenom jsme byli pořádně vysoko.
Za jezerem se potom tyčily špičaté vrcholky. Když jsem se pořádně podívala, zahlédla jsem, jak na nich stále ještě leží sníh.
A přesně tam jsme my mířili. Ne teda úplně nahoru, to by jsme asi nezvládli, ale k nim.,,Páni lidi, to je úžasný!" Žasla udiveně Hannah. ,,Jamesi, vyfotíš mě?" Zeptala se, a strčila mu do ruky svůj iphone.
No jo, holka z města. Pomyslela jsem si. Ta si musí připadat jako na měsíci.,,Hele, vyfotíme se všichni spolu, co vy na to?" Vypískla černovlasá holka, která s námi také byla. Už jsem zjistila, že se jmenuje Erin. Byla to taková ta holka, která jde do všeho po hlavě, a ničeho se nebojí. Nic jí nepřišlo blbé, a nic se nebála udělat, a tahle psychika celkem fungovala, protože si pak o ní naoplátku nikdo nemyslel, že je blbá. Kdybych se takhle chovala já, všichni by si mysleli, že jsem se zbláznila.
Erin odběhla kamsi bokem, a za vteřinu už sebou táhla náhodného turistu. Byl to nějaký postarší pán, a vypadal celkem mile.
Erin mu strčila do ruky svůj mobil, a odběhla za námi do hloučku. Všichni jsme si stoupli vedle sebe, a usmáli se do objektivu. Pán si našel nejvhodnější místo, odkud nás vyfotí, a my čekali, až zmáčkne spoušť.,,Počkat počkat, tady se mi něco nezdá..." Začal náš fotograf při pohledu na obrazovku. ,,Ty," ukázal prstem na Grace, která stála vedle Dariona, ,,si dřepni dopředu." Rozkázal jí. Grace trochu neochotně odešla, a dřepla si pred nás ostatní.
,,A ty jdi vedle ní." Rozkázal Jeyle. Ta chtěla samozřejmě stát vedle Wadea, ale nakonec poslechla, a sedla si vedle Grace.Všichni jsme už trochu otrávení stáli, a modlili se, aby nás už konečně vyfotil. Tenhle chlapík ale vypadal, že ho mučit nás začalo bavit, a tak, aby toho nebylo málo, tomu všemu ještě nasadil korunu.
,,Ty, " ukázal na mě. ,,Běž si stoupnout vedle toho černovlasého chlapce."
V tu chvíli jsem doufala, že jsem se přeslechla. Stála jsem na místě, a otočila se na Dariona, který se na mě díval.
Ne ne ne ne ne! Já nechci. Modlila jsem se bohu, aby si to ten chlap rozmyslel, ale to on neudělal.,,No tak pojď." Zavolal na mě Darion. Já jsem spolkla obrovský knedlík, co se mi udělal v krku, a neochotně se přišourala k němu. Stoupla jsem si na místo, a doufala, že už mi ten chlap dá konečně pokoj.
,,No tak, trochu blíž." Zavolal fotograf, a rukou mi naznačil, abych se přitiskla víc k Darionovi. Mně se ale zdálo, že už jsme blízko dost.
Snažila jsem se zkrýt svou nervozitu tím, že jsem si jen otráveně povzdychla, a přisunula se blíž k němu. Cítila jsem, jak se na mě chvíli dívá. Jakoby by mi všude, kde se mě dotkl pohledem začala vyskakovat husí kůže.
Bylo zvláštní, že teď jsem z něj tak nervózní, protože to tak nikdy dřív nebylo. Jenže dřív jsem do něj zamilovaná nebyla. Nebo jsem to aspoň nevěděla. Možná jsem se před tím jen snažila zakrýt lásku nenávistí. Nebo... nevím, jsem tak zmatená. Nedokážu to pochopit, vím jen, že ho miluju, ale on mou lásku neopětuje, a nejspíš ani opětovat nebude. Byla jsem ve slepé uličce. A to jen, kvůli tomu zatracenému citu, kterému se říká láska. Láska bolí.
ČTEŠ
I just love you ✓
Teen Fiction,,Jsi teď spokojený?!" Zařvala jsem na něj, a ukázala na modřiny na mé tváři. On najednou zalapal po dechu, a jeho posměšný úšklebek ho okamžitě opustil. S hrůzou v očích se díval na své mistrovské dílo. Někteří lidé jsou ve skutečnosti úplně jiní...