2.DEO - "odmeravaš Logana?"

1.9K 37 0
                                    

Pogled prebacim na zidni sad,koji je već sad otkucavao 8 časova. Brzo ustanem sa svog kreveta i uzmem odeću iz ormana. Presvukla sam se,a potom izašla iz sobe te i iz kuće. Laganim korakom sam šetala do škole koja je bila udaljena samo par ulica od moje kuće. Za to vreme sam iz džepa izvadila slušalice i pustila muziku. Namestim kapuljaču od duksa te ubrzo osetim nečiju ruku na svom ramenu. Odmah sam se okrenula ka toj osobi.

Ja:"Kathy,sledeći put mi javi."

Kathy:"I jesam,tačnije zvala sam te." -Pogledam u telefon i vidim 3 propuštena poziva.

Ja:"Aha." -Laganim korakom smo nastavile ka školi.

Kathy:"Gde planiraš ići na more?"

Ja:"Zapravo,ne planiram. Mislim,na neki način da.. Ali,pronašla sam prelep hotel u Turskoj,tamo sam mislila da provedem raspust."

Kathy:"To je sjajna ideja,svaku veče izlasci.."

Ja:"Nisam na to mislila,planiram da radim tamo i sama znaš zašto."

Kathy:"Šta ti tata kaže na to?"

Ja:"Ništa,zaokupljen je Carol."

Zakolutam očima čim pomislim na tu ženu. Tata je zaokupljen njom,ne primećuje nikoga i ništa osim nje. Carol je dosta različita od mame. Ne znam kako vidi sreću u ženi. Srećniji je bio sa majkom.. Ali nažalost ona nije više sa nama.. Ušavši u školsko dvorište sele smo na klupu pored Tony-ija. Malo dalje od nas sam primetila Logana. Bio je u drštvu nekih devojaka,kao i njegova mala "grupica." Sama pomisao na malu sinošnju avanturu izmedju nas mi izmami mali osmeh na lice. Zašto je tako? I ja se pitam.

Kathy:"Odmeravaš Logana?" -Upitala me blago se smešeći.

Ja:"Ne." -Izustim kratko,a potom prodjem rukom kroz kosu,nakon čega je Kathy pogledala Tony-ija.

Kathy:"Nije kao da celo vreme ne skidaš pogled sa njega."

Ja:"Čini ti se." -Zakolutam očima,a zatim vratim pogled na njih dvoje.

Tony:"Slažem se sa Kathy."

Ja:"Ma dajte. On uopšte nije moj tip,čista suprotnost onome što ja volim."

Kathy:"Ne bih rekla."

Ja:"Mani me toga Kathy." -Pokušavala je da sakrije osmeh sa lica.

Ja:"Šta imamo prvi čas?" -Tony je slegao ramenima.

Ja:"Bilo bi čudno da znaš."

Kathy:"Matematiku."

Ja:"Aj zdravo,ja neću doći." -Ustanem sa klupe i uzmem ranac.

Kathy:"Moraš."

Ja:"Ne moram." -Izrečima nakon čega stavim ranac preko ramena.

Ja:"Dočiću na drugi,možda." -Izadjem iz dvorište baš u trenutku kada je zvonilo za prvi čaš.




"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now