33.DEO - "ozbiljno me to pitaš?"

638 19 0
                                    

Matteo:"Stani." -Zaustavila sam se,a potom se okrenula ka njemu.

Matteo:"Ne idi sama,može nešto da ti se desi,posebno sad kada si povredjena i besna."

•••

Kathy:"Napolje moram da pričam sa njom." -Rekla je Matteu,nakon čega je on pustio moju ruku i ustao sa kreveta,a potom napustio sobu.

Kathy:"Šta se dešava izmedju tebe i njega?"

Ja:"Ozbiljno me to pitaš?"

Kathy:"Da!"

Ja:"Ništa! Da li stvatno misliš da bih bila sa Matteom? Jebeno ga gledam kao brata!" -Na tren je pogledala u stranu,a zatim vratila pogled na mene.

Kathy:"Dobro,izvini... Samo.."

Ja:"I onako uskroto idem u Tursku,nakon ove situacije sa Loganom nemam nameru da budem sa bilo kim duže vreme." -Spustila je glavu ka podu,a zatim izašla iz sobe. Ubrzo sam ustala iz kreveta i krenula ka njoj. Spustila sam se niz stepenice u dnevnu sobu.

Ja:"Kathy izvini,preterala sam.."

Kathy:"Nisi,zapravo ja sam preterala. Nisam trebala onako da reagujem."

Tony:"Ok,preterale ste obe."

Matteo:"Jesi za utehu,Tony." -Sednem na fotelju.

Ja:"Želim još danas da sredim let za Tursku."

Matteo:"Šta? Otkud sad to?" -Izvijem ramena,te ga pogledam.

Kathy:"Zašto?"

Ja:"Samo želim tako."

Kathy:"Dobro. Tony možeš nam rezervisati karte za sutra." -Potvrdno je klimnuo glavom,a zatim uzeo jaknu i izašao iz kuće.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now