28.DEO - "lažeš ljubavi."

698 17 3
                                    

Ja:"Pusti me!" -Sklonim njegove ruke sa sebe,a potom se udaljim od njega.

Hanna:"Ljubavi,sada si video zapravo kakva je ona."

Ja:"Malo ti je batina!?" -Prešla je rukom ispod nosa te tako obrisala krv.

Logan:"O čemi ti pričaš?"

Hanna:"Pričala sam joj o tome kako smo se pomirili i o sinošnjoj avanturi,te me bez razloga napala." -Krenula je da ga uhvati za ruku,ali je izmakao istu te pogledao u mene.

Logan:"I ti si joj poverovala?"

Ja:"Naravno da ne,samo.. Samo me je iznervirala.." -Okrenem glavu kako bih obrisala pobegle suze. A u sledećem monentu Logan je uhvatio Hannu za nadlakticu te je hladno pogledao u oči.

Logan:"Ti i ja smo završili,odavno. E da još nešto,mani nas se,da ne bi bilo problema!" -Stavila je ruku preko njegove jer je krenuo da je steže,a ubrzo je i pustio.

Hanna:"Zajebala si se,i to jako,kajat ćeš se!" -Izustila je besno,a zatim napustila sobu jako zalupivši vratima.

Logan:"A ti? Ne reaguj tako agresivno."

Ja:"Ti mi reci." -Prevrnem očima,a za potom uzmem flašicu sa vodom i otpijem par gutljaja.

Logan:"Idemo do mene,moramo pričati."

Ja:"Ne mogu imam obaveza." -Prišao mi je,a potom me nežno uhvatio za bradu nakon čega sam podigla pogled na njegovim očima.

Logan:"Lažeš,ljubavi."

Ja:"Možda.." -Spojio nam je usne u duži poljubac.

•••

Ja:"Mislim da bih je ubila da nisi došao." -Izgovarala sam dok sam skidam rukavice sa ruku.

Logan:"Imam opasnu devojku." -Prišao mi je,a potom skinuo rukavice sa mojih ruku koje sam uzela od njega i stavila ih u ranac,a zatim dohvatila duks sa stiluce i obukla.

Ja:"To si tek sad shvatio?"

Logan:"Da. Treba da te se plašim?"

Ja:"Možda." -Uzmem ranac sa poda.
Ja:"Idemo?" -Klimnuo je glavom nakon čega smo izašli iz teretane i seli u njegov auto.

Ja:"A o čemu želiš da pričamo?"

Logan:"Ni o čemu. Samo želim da budem pored tebe." -Osmehnem se,nakon čega je stavio ruku na moju butinu.

Logan:"Jesi razmislila o putovanju?"

Ja:"Jesam,ipak ću se vratiti." -Nakon moje izjave na njegovom licu je
zaigrao maleni osmeh,ali sladak osmeh.

Logan:"Tako te volim." -Ubrzo smo stigli do njegove kuće. Parkirao je auto u dvorištu,te smo izašli iz istog.

Logan:"Udji,sami smo." -Otvorim vrata i udjem,nakon čega Logan udje za mnom i zatvori ista.

Ja:"Nego,što se tiče Hanne,mislim da ona neće tako lako odustati."

Logan:"Misliš da me briga?" ‐Smestio se na kožnu garnituru do mene.

Ja:"Mislim,ne bi me čudilo da izmisli još neku laž."

Logan:"Ni mene. Nego,jesi gladna?"

Ja:"Još pitaš." -Nasmejao se.

Ja:"Šta je smešno?"

Logan:"To što toliko jedeš,a mršava si."

Ja:"Trenira se,što se ne može reći za tebe." -Ustanem sa garniture,a potom pridjem frižideru i otvorim ga.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now