39.DEO - "Arone ne muči je."

644 15 0
                                    

Stavivši dva koktela na sto gde su sedili dečko i devojka,okrenula sam se i krenula ka baru. Medjutim zaustavio me dubok muški glas.

X:"A mene nećeš poslužiti?" -Nabacim lažen osmeh na lice,a zatim se okrenem ka dečku koji je bio u bazenu.

Ja:"Naravno. Šta želiš?"

X:"Koktel,sa ledom naravno." -Posebno je naglasio "sa ledom" sa smeškom na licu koji već počinje da mi ide na živce.

Ja:"Naravno." -Kažem krajnje ljubazno,a zatim udjem u bar.

Kathy:"Ja sam završila."

Ja:"Divno,idem i ja da uslužim još jednu iritantnu osobu."

Kathy:"Koga?"

Ja:"Onog u bazenu." -Izustim dok sam sipala led u koktel,a zatim istu tu čašu stavila na poslužavnik.

Kathy:"On je sin vlasnika ovog bara kao i hotela."

Ja:"Divno." -Izustim sarkastično,a zatim zaobidjem pult i izadjem iz bara. Prišla sam ivici bazena i čučnula pored istog.

Ja:"Izvoli." -Uzeo je čašu.

X:"Stavila si mnogo leda,ne svidja mi se. Donesi mi ponovo." -Vratio je čašu na poslužavnik.

Ja:"Naravno." -Izustim sa kiselim izrazom lica,te se vratim u bar. Napravim isto,ali ovaj put sa manje leda kao što gospodin umišljeni želi,a zatim se vratim do njega.

Ja:"Kao što si tražio,sa manje leda." -Izustim drsko,nakon što je uzeo čašu i otpio gutljaj.

X:"Malo je leda ovde. Je l' razumeš ti šta znači dovoljno leda!?" -Vratio je čašu na poslužavnik.

Ja:"Naravno,ali teško je razumeti takve poput tebe!" -Uzmem čašu sa koktelom,te ga polijem tim,nakon čega mu je nestao osmeh sa lica. Začula sam ženski smeh iza sebe,a ubrzo i muški glas.

X²:"Arone ne muči je." -Okrenula sam se ka tom dečku,medjutim u tom momentu me ovaj uhvatio za ruku i povukao u bazen.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now