Kathy:"Danas smo na bazenu,sećaš se?"
Ja:"Može li gore?" -Izrečim smoreno,a potom uzmem kupaći,te odem u kabinu koja se nalazi u slačionici,a zatim obučem isti. Izadjemo iz slačionice te odemo do bazena,koji je naravno bio na zatvorenom. Profesor je krenuo da objašnjava nešto dok sam celo vreme vodila neku priču sa Kathy i Tony-em.
•••
Nakon časa sam skinula mokar kupaći,a zatim posegnula za svoje stvari. Medjutim nije ih tu bilo. Uzmem peškir,a potom ga obmotam oko tela i izadjem iz kabine. Pogledala sam na stolici gde mi je bilo ranac nije je ni tu bilo.
Tony:"Aurora kasnimo na čas." -Začujem njegov glas sa druge strane vrata slačionice.
Ja:"Idite vi,ja imam maleni problem."
Tony:"Kakav problem?"
Ja:"Stvari su mi nestale. Ono BUM,nema ih."
Tony:"Neko ih je uzeo?"
Ja:"Ne znam,a u ostalom šta će nekome moja odeća pobogu?"
Tony:"Aurora ne kažem to,neko ih je sakrio verovatno."
Ja:"Moguće." -Kada sam ušla u kabinu zadnja osoba koja je ostala sa mnom u slačionico je bila Hanna. Kunem se da ću toj kučki glavu otkinuti.
Tony:"I zvanično kasnimo na čas." ‐Izrečio je nakon što se oglasilo zvono za početak sledećeg časa.
Ja:"I ti si mi neki učenik Tony."
Tony:"To jeste istina. I šta ćeš sad?"
Ja:"Nemam pojma,moram pozvati nekoga da mi donese odeću. Jer sigurno ovakva neću hodati po školi."
Tony:"Čekaj." -Nedugo nakon toga je otvorio vrata,a potom mi pružio svoj duks.
Ja:"I śta ću ja od toga?"
Tony:"Hoćeš ili ne?"
Ja:"Ma daj." -Uzmem duks iz njegove ruke,a potom zatvorim vrata. Obučem isti,a zatim izadjem iz slačionice. Sa druge strane vrata me čekao Tony naslonjen na zid pored istih.
Tony:"Konačno." -Klimnem glavom,a potom se popnemo uz stepenice do učionice. Baš kada smo stali ispred iste školesko zvono se ponovo oglasilo.
Tony:"Kada bolje pogledam i ne stoji ti tako loše taj duks." -Odmerio me od glave do pete,a potom ponovo pogled vratio ka mojim očima.
Ja:"Pa meni sve dobro stoji i duks ću zadržati." -Prvi deo rečenice sam rekla kroz šalu na šta se on osmehnuo.
Ja:"Evo je Kathy." -Pogled prebacim na nju koja me zbunjeno gledala,a zatim isti taj pogled prebacila na Tony-a.
Kathy:"Niste bili na času."
Tony:"I čas je od velike važnosti."
Izustio je sa sarkazmom.
Kathy:"Šta se tebi desilo?"
Ja:"Hanna se desila."
Kathy:"Kako? Bila je tu tokom celog časa."
Ja:"Ne kažem za to,ma da nebitno."
Tony:"Riba je sakrila negde njenu odeću."
Kathy:"Bože sačuvaj,likuša ima neki poremećaj u glavi."
Ja:"Slažem se." -Izašli smo u školesko dvorište.
Tony:"Za par dana je košarkaška utakmica,dolazite."
Ja:"Što da ne." -Sednem na klupu,te dodam..
Ja:"Sve bih pre radila nego bila kući."
Kathy:"Zar je Carol tako odvratna?"
Ja:"Ne,samo želi da bude majka u kući,mislim razumeš o čmu pričam. I ako se udala sa mog oca,ona to nikad neće biti." -Izrečim,a zatim prodjem rukom kroz kosu.
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...