46.DEO - "imam jedan uslov za tebe."

561 16 0
                                    

» 𝐀𝐮𝐫𝐨𝐫𝐚 𝐀𝐝𝐚𝐦𝐬 «

~Par dana kasnije~

Zastanem par trenutaka ispred mora,a zatim se okrenem i pogledam prelep zalazak sunca. Predivan prizor,moram priznati. Blagi povetarac se igrao sa mojom kosom. Samoća,mir i tišina,to je sve što mi trenutno treba. Naravno,istu tu tišinu je prekinuo niko drugi osim Arona.

Aron:"Znači ovde se kriješ od svih?" -Laganim korakom mi je prišao,a zatim stao pored mene.

Ja:"Ne znam na šta misliš." -Kažem ne skrečući pogled sa zalaska sunca.
Aron:"Tražio sam te."

Ja:"Zašto?"

Aron:"Jer želim da pričam sa tobom."

Ja:"Šta je sad?" -Upitam ga smoreno okrenuvši se ka njemu.

Aron:"Slučajno sam čuo razgovor izmedju tebe i Kathy pre neki dan." -Podignem obrvu prisetivši se našeg malenog razgovora u kafiću. Pričale smo o stanu koji želim da kupim.

Ja:"Prisluškivao si nas?"

Aron:"Rekao sam slučajno."

Ja:"Mhm." -Blago zaklimam glavom.

Ja:"Dobro i?"

Aron:"Pa.. Mislim da bi trebala da spakuješ stavri i napustiš hotel."

Ja:"Ne razumem." -Blago sam se namrštila dok sam ga gledala malo zbunjeno.

Aron:"Kako ne razumeš? Dogovorio sam se sa vlasnikom tako da mozeš već sad da se preseliš u stan."

Ja:"Čekaj šta?" -Zaklimao je glavom smešeći se. Osmehnem se,a zatom ga zagrlim bez razmišljanja. Osetila sam da je izvadio ruke iz džepova,a zatim me obgrlio oko ledja. Par trenutaka kasnije sam shvatila šta radim,te se odmah udaljila od njega.

Ja:"Ovaj.. Izvini."

Aron:"Okej je,samo imam jedan uslov za tebe.."

Ja:"Kakav?" -Upitam ga sklonivši pobegli pramen kose u stranu.

Aron:"Da ideš sa mnom na venčanje moje bivše."

Ja:"Ne."

Aron:"Zašto?"

Ja:"Već sam ti rekla." -Krenem da ga zaobidjem,medjutim me uhvatio za ruku te sam se ponovo okrenula ka njemu.

Aron:"Vidi,ne brini za moje roditelje,pobrinuću se da ti ne kažu ništa loše tu noć."

Ja:"Nije stvar u tome. Arone izašli smo na vestima,šta ćeš im reći ko sam ja?" -Par trenutaka me samo gledao kao da je razmišljao šta će da odgovori na moje pitanje.

Aron:"Jednostavno,rečiću im da si mi devojka."

Ja:"Nema šanse." -Izvučem ruku iz njegove.

Aron:"Izmisliću nešto,bićemo mesec dana u lažnoj vezi,a zatim raskinuti i to je sve." -Na trenutak bacim poglad ka moru,a ubrzo isti vratim ka njemu.

Ja:"Vidi,ja se na toj slici ne vidim,ne vidi mi se lice,tako da nadji neku drugu da ti glumi devojku. Ja neću. A da,slobodno uzmi svoj novac za onaj stan,ne želim tako nešto od tebe." -Izustim,a zatim napustim plažu i vratim se u hotel.

•••

Kathy:"Ti si budala!" -Ustala je sa kožne fotelje,a zatim se okrenula ka meni.

Kathy:"Zašto to nisi uradila za njega?"

Ja:"Ne želim da budem njegova igračka,Kathy." -Stavila je ruku na čelo,te je ubrzo sklonila.

Kathy:"Aurora on tu devojku još uvek voli! Želi da podješ sa njim kako ne bi napravio neku scenu tamo."

Ja:"Kako ti to znaš?"

Kathy:"Rekao mi je Jeff." -Podignem obevu,te ustanem sa kožne garniture.

Ja:"Opa,lik je ladno izdao prijatelja."

Kathy:"Ne budi luda. Nije ga izdao."

Ja:"Aron mu se sigurno poverio za to,a Jeff je odmah preneo dalje." -Kathy se namrštila,a zatim dodala..

Kathy:"Ja sam ga pitala,ne bi mi sam rekao,u ostalom i mene i njega zanima taj vaš odnos." ‐Ovo "odnos" je posebno naglasila.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now