•••
Pustili su sporiju pesmu za njih dvoje,naravno plesali su. Aron nije bio skroz pijan,ali je nastavljao,uz to je ispušio skoro pola kutije cigareta. Nakon što je skoro izgorelu cigaretu bacio,uzeo je drugu iz kutije.
Ja:"Arone dosta." -Uzmem cigaretu iz njegove ruke i stavim je na kraj stola.
Ja:"I vino ostavi."
Aron:"Aurora pusti me."
Ja:"Ne,je l' treba ovde da se onesvestiš od toliko alkohola?"
Aron:"Od kad je tebe briga?"
Ja:"Nije samo kažem." -Blago je zaklimao glavom,a zatim zapalio drugu cigaretu. Pustim tih izdah iz usta,te prevrnem očima. Očigledno je da Melissa uspeva u onome što želi. Mada..
Ja:"Arone ustani." -Ustanem sa stolice nakon čega me pogledao.
Aron:"Zašto?"
Ja:"Idemo da plešemo."
Aron:"Ne." -Bez obzira što me odbio,primila sam ga za ruku,a zatim je ustao sa stolice. Udaljili smo se od stola,a zatim sam stavila ruke oko njegovog vrata. Ubrzo osetim i njegove ruke na svom struku. Par puta sam ga pogledala u oči dok smo uskladjeno plesali.
Aron:"Čemu ovo?" -Ništa mu nisam odgovorila,nego sam nastavila da plešem,sve do trena kada je muzika prestala. Spustim pogled ka podu,te sklonim ruke sa njegovog vrata. Krenula sam da se udaljim od njega,medjutim samo me je privukao više sebi.
Ja:"Šta radiš?"
Aron:"A šta misliš?" -Izvijem ramena. Blago se osmehnuo,a zatim mi se približio još više.
Aron:"Mislim da ono u.." -Melissa ga je prekinula na pola rečenice,nakon čega je sklonio ruke sa mog struka.
Melissa:"Malo sam se zabrinula za tebe."
Aron:"Zbog?"
Melissa:"Videla sam da si popio mnogo vina."
Aron:"Da,ali tu je bila Arurora,tako da nemaš razloga da se brineš." -Melissa se blago nasmejala,te pogledala u mene.
X:"Hej draga žao mi je što kasnim,bilo je nekih problema tokom leta." -Blago se namrštim na veoma poznati glas,koji čujem iza sebe i koji me jako nervira. Aron je blago odmahmuo glavom kao znak pitanja "šta ti je?"
Melissa:"Nema veze,drago mi je da si došla."
Ja:"Nije valjda?" -Upitam samu sebe tiho,te se laganim korakom okrenem i ugledam,nikoga drugog,osim Hannu kako grli Melissu. Kada me je ugledala nestao joj je osmeh sa lica,te joj se faca skroz promenila.
Hanna:"Šta će ona ovde?" -Upitala je Melissu misleći na mene.
Melissa:"A ona ne došla sa Arnom. Zašto?"
Hanna:"Rečiću ti kasnije." -Zaobišla je Melissu,a zatim mi prišla i osmehnula se od uha do uha.
Hanna:"Pa ćao Aurorice." -Rekla ne onim iritantim glasom,kao uvek.
Aron:"Aurorice? Hah." -Stavio je ruke u džepove i nasmejao se.
Hanna:"Drago mi je što te vidim. Nedostajala si mi." -Zagrlila me,a zatim mi šapnula na oho..
Hanna:"Ti si kriva za Loganovu smrt. I ti to dobro znaš,a znaš i da ja uvek bilo šta vratim. Tako da ću i ovo da ti vratim duplo gore." -Jeza je prošla kroz celo moje telo,a njen glas me naterao da se naježim. Odmakla se od mene.
Hanna:"Tebi nije drago što me vidiš?"
Ja:"Da.. da.. Naravno da jeste." -Jedva sam izrečima,ne zbog njenog dolaska,nego zbog suza koje sam suzdržvala da ne poteknu niz moje obraze. Logan.. Vidivši nju,prisetila sam se Logana,ponovo. Onog dana,onih papira i reči koje sam tad pročitala i čula.
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...