43.DEO - "nije ti valjda ona devojka?"

596 16 0
                                    

Aron:"Ideš sa mnom." -Uhvatio me za nadlakticu,a zatim krenuo ka vratima.

Ja:"Molim? Ne idem ja nigde!" -Istrgnem se iz njegove ruke,a zatim napravim jedan korak nazad.

Aron:"Ideš kako bi objasnila sve ovo mom ocu."

Ja:"Nemam nameru,ti si taj koji me izveo iz kluba."

Aron:"Samo kreni!" -Prekrstila sam ruke,gledajući ga smeknuto.

•••

Aron:"Šta ćeš mu reći? -Upitao me zaustavivši auto ispred velike bele vile koja je bila na par minuta van grada.

Ja:"Ne razumem zašto ću ja ovde! Ti si kriv za to." -Izustim sklonivši pojas sa sebe,a zatim izadjem iz auta i zatvorim vrata istog.

Aron:"Da nije bilo tebe,ne bi bilo ni toga." -Zakolutam očima,nakon čega je stariji čovek u crnom odelu otvorio kapiju,a zatim smo ušli u dvorište.

X:"Gospodin Myers Vas čeka u bašti iza vile." -Aron je potvrdno klimnuo glavom,dok sam je pogledom prelazila preko svih čuvara oko vile.

Ja:"Šta ste vi? Neki keiminalci? Pa morate da imate stražare."

Aron:"Ne budi smešna." -Nasmejao se,a zatim mi pokazao rukom da prodjem iza vile.

Ja:"Ne,ja sam ozbiljna."

Aron:"Tata ima ovde dve velike firme,pored toga i veliki hotel u kojem odsedaš."

Ja:"Dobro,dobro. Ajde da završimo to što pre plaši me ovo mesto."

Aron:"Neće te niko silovati ili nešto slično tome."

Ja:"Svejedno." -Izustim nakom čega ugledam čoveka sede kose u tamno plavom odelu,sedeo je na stolici par metara dalje od bazena.

Aron:"Kako si tata?"

X:"Želim objašnjenje za onu sramotu!" -Aron je na tren usmerio pogled ka meni.

Aron:"Zato je ona tu."

X:"Šta ona ima sa tim?" -Pogledao je i on u mene isčekivajući odgovor.

Ja:"Am.. Pa gospodine zbog mene se to desilo. Došla sam da se izvinim."

X:"Ne treba mi to izvinjenje pobogu! Arone je l' znaš šta si uradio? O ovome će novinari da bruje narednih dva meseca!"

Ja:"Ne verujem."

X:"Jesam li te pitao nešto? U ostalom ko si ti?" -Krenula sam nešto da kažem,ali me Aron zaustavio.

Aron:"Zar je bitno?"

X:"Nije ti valjda ona devojka!?"

Aron-Ja:"Ni u ludilu!" -Izrečili smo u isto vreme,nakon čega smo se pogledali.

•••

Nakon dobrih pola sata svadje sa njegovim ocem,konačno sam izašla iz njihovog dvorišta,a zatim peške krenula ka hotelu. Na samom ulasku u hotel mi je zazvonio telefon. Izvadim ga iz džepa,to je bila Kathy,a potom se javim.

Kathy:"Gde si ti?"

Ja:"Upravo ulazim u hotel,što?"

Kathy:"Jesi videla vesti!?"

Ja:"Nažalost." -Kažem smoreno,a zatim udjem u lift.

Kathy:"Šta se desilo tu?"

Ja:"Pričam ti kasnije."

Kathy:"Ajde požuri." -odmaknem telefom od uveta,a zatim prekinem poziv. Par trenutaka kasnije lift se zaustavio na odgovarajućem spratu,a zatim sam izašla iz istog. Laganim korakom sam krenula ka Kathy-noj sobi.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now