49.DEO - "ja sam tek počeo."

548 16 0
                                    

~3h kasnije~

Venčanje je još odavno počelo,samo što još nije došao matičar. Glavno pitanje večeri je bilo to kako Aron može da bude na venčanju bivše devojke sa novom. Novinari su bilo svuda u holu. Sedeli smo za stolom pored stola gde su bili Melissa i njen budući muž.

Stephanie(Aronova majka):"Arone,zar je i ona morala da dodje?" -Pogledala sam je ispod obrva dok sam pila vino.

Robert(Aronov otac):"Posle onog što je izašlo u mnogim vestima treba još i da pišu da si ovde sa njom kako bi pravio bivšu devojku ljubomornom!?" -Rekao je ljuto gledajući u nas. Bez reči sam spustila čašu crvenog vina na sto te čekala da nastave da me vredjaju.

Stephanie:"Novinari su svuda okolo Arone,je l' treba to da pišu?" -Aron nije obraćao pažnju na to što govore već je gledao Melissu koja se smejala sa dečkom koji je sedeo pored nje u crnom odelu.

Rober:"Arone tebi pričamo!" -Vratio je pogled na njega.

Aron:"Tata dosta više,neka pišu šta hoće. Zar vam izgledam kao da me briga za to?"

Stephanie:"Zanima me samo zašto je ona morala da dodje ovde!? Nije pozvana! U ostalom ona je ovde niko i ništa,samo obična konobarica koja skuplja smeće za drugima!" -Ovo već prelazi u viši nivo vredjanja.

Ja:"Gospodjo Myers celo vreme sam ćutala dok ste me vredjali,ali preterujete! Znate i ako sam niko i ništa ja sedim ispred Vas. A ako nastavite tako da pričate novinari lako mogu da smisle neku laž za Vas i Vašeg muža,tako da zatvorite ta usta!" -Krenula sam ljubazno,ali je ta ljubaznost prešla u drskost. Gledala je u mene krajnje škirano.

Stephanie:"Kakvo nepoštovanje."

Aron:"Ćuti mama molim te,šta si sve ti njoj rekla?" -Nije više ni reč progovorila,samo je nastavila da pije svoje vino.
Ubrzo je došao matičar,te se muzika utišla sa Melissa i David su stali ispred njega. Nekon malo dužeg govora,došlo je i to pitanje.

Matičar:"Da li Vi Melissa Beer uzimate Davida Parkera za svog zakonitog muža?" -Melissa se nasmejala,a zatim odgovorila.

Melissa:"Naravno da,da." -Nastupio je aplauz,nakon čega je Melissa preko ramena pogledala u Arona koji je stajao pored mene,a par trenutaka kasnije vratila pogled na matičara.

Matičar:"Da li Vi Davide Parkeru uzimate Melissu Beer za svoju zakonitu suprugu?"

David:"Da." -Ponovo je nastupio aplauz od svih ljudi ovde.

Matičar:"Proglašavam Vas mužem i ženom! Možete da poljubite mladu." -Stavio je ruke oko njenog struka,a nakon toga je pribio uz sebe i poljubio. U tom momentu sam pogledala u Arona koji je lagano spuštao ruke pored tela,te na par trenutaka zatvorio oči. Zabolelo ga je..

Ja:"Da sednemo?" -Upitam ga nakon čega je otvorio oči i klimnuo glavom. Vratili smo se do stola te seli za isti.

Ja:"Jesi okej?"

Aron:"Ja sam savršeno. Zašto pitaš?" -Podigao je čašu vina sa stola,a zatim usekundi popio vino koje je bilo u njoj.

Ja:"Mislim da je dosta toga za večeras."

Aron:"A ne,ja sam tek počeo." -Pustim tih izdah iz usta,a zatim pacim pogled u stranu. I ako je Melissa sve vreme sedela sa Davidom gledala je u Arona. Imam neki osećaj da je ona sve ovo uradila kako bi ga slomila ili napravila ljubomornim. Što joj,moram priznati,i uspeva. Čini mi se da ga još voli,ne razumem zašto to radi.



"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now