15.DEO - "mnogo mi ti znaš."

874 24 0
                                    

Kathy:"Samo drugarica!" -Izustila je sarkastično dok je besno spuštala čašu na sto smrknutog pogleda. A potom sela sa druge strane stola i prekrstila ruke.

Ja:"Možda samo i jeste."

Kathy:"Srce." -Pokušala je da imitira njen glas uz ljubomornu facu.

Ja:"Smiri se."

Kathy:"Aurora zaljubljena sam u njega već jebenih pola godine,on je tupav da to skonta,a sad i ta kučektina koja se zalepila za njega kao smola za drvo!"

Ja:"Oladi,Tony nije kao ostali,da trči za svakoj koja ima sise i dupe. Valjda ga poznaješ."

Kathy:"To je muško!" -Zakolutam očima.

Ja:"Da si poslušala bar jedan moj savet sad bi ga držala za ruku."

Kathy:"Mnogo mi ti znaš." -Otpila je par gutljaja soka.

Kathy:"U ostalom rekla si da se i ja njemu svidjam. Ali ne,on je sad sa tom kučkom negde."

Ja:"Jao meni." -Izustim sebi u bradu,a potom pogled prebacim u stranu i zadržim isti na jednom konobaru.

Kathy:"Šta misliš da li Hanna zna za ono?"

Ja:"Da zna,verovatno bi mi sad solila pamet."

Kathy:"Imaš pravo."

Ja:"Još dve sedmice i zvanično raspust."

Kathy:"Da,nego razmišljala sam nešto. Da li bih ja mogla da podjem sa tobom u Tursku?"

Ja:"Naravno,još bolje da imam društvo tamo." -Ubrzo smo napustile kafić.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now