5. DEO - "kuda misliš da ideš?"

1.2K 31 0
                                    

Carol:"Kuda misliš da ideš?" -Upitala me dok sam oblačila jaknu.

Ja:"Mislim da to tebe ne treba da se tiče,ni najmanje." -Izgovorim,a potom se okrenem ka njoj,te uzmem telefon sa stola.

Carol:"Pogrešila si,tiče me se,ja sam ti majka."

Ja:"Ne. I ako si udata za mog oca,ti meni nisi majka." -Izrečim sa dobrom dozom drskosti gledajući je u lice.

Petar:"Šta se dešava?" -Ugledam tatu kako silazi niz stepenice u dnevnu sobu. Pre nego što sam bilo šta rekla, Carol je došla do njega da mu se žali kao i uvek.

Carol:"Ljubavi,Aurora me ne doživljava kao nekoga ko je deo ove porodice. Pritom je i drska."

Ja:"Ne bih bila da nemam potrebu za to." -Izrečim sebi u bradu stavivši ruke u džpove od jakne.

Petar:"Aurora,dušo. Mislim da bi trebala da pokažeš malo poštovanja prema Carol." -Zakolutam očima,a zatim zagrizem doznju usnu od besa.

Ja:"Tata,ja mogu i hoću da pokažem poštovanja prema tvojoj gospođi,ali da je nazivam majkom,to nikad." -Osetila sam jaku bol i grudima dok sam to izgovarala.

Petar:"To ti niko ne traži." -Nakon njegove malene izjave pogledam u gospođu koja je stajala pored njega i podignem obrve.

Ja:"Malo si se prevario. A što se tiče nje,ona nikad neće zameniti mamu."
Izrečim,a zatim napustim kuću. Našla sam se sa Kathy i Tony-em u centru grada,a zatim smo prošetali kroz centar te nakon toga svratili u jedan klub. Seli smo za sto u čošku kluba,za divno čudo je sve prelepo izgledalo. Muzika je bila opuštajuća,a svetla u klubu su bila plavo-zelena.. Smestila sam se na kožnu garnituru do zida,a ubrzo nam je prišla konobarica.

X:"Šta pijete?" -Upitala nas je drsko dok je žvaka žvaku.

Ja:"Viski,dušo." -Izrečim sa dobrom dozom drskosti,nakon čega se okrene ka Kathy i Tony-u.

X:"A vi?"

Kathy&Tony:"Isto.
"
X:"Mogli ste odmah da kažete." -Rekla je sebi u bradu,ali ne dovoljno tiho koliko je ona mislila.

Ja:"Meni stavi dve kocke leda." -Kažem sa blagim osmehom na licu,dok je ona zakolutala očima i otišla do šanka.

Ja:"Kako je divna zar ne?"

Tony:"Ma cvećka." -Nasmejem se na njegovu izjavu,a zatim zapalim cigaretu.

Kathy:"U porici si mi rekla da ćeš kasniti,šta te zadržalo?"

Ja:"Pa Carol normalno."

Kathy:"Što? Šta je sad uradila?"

Ja:"Neću sad da pričam o tome,kasnije." -Kathy je potvrdno klimnula glavom.

Tony:"Opet neki problemi."

Ja:"Mhm." -Promrmljam te ugasim cigaretu,a potom je ubacim u pepljaru na staklenom stolu. Ubrzo nam je prišla ponovo konobarica,te spustila tri čaše viskija na sto.

Ja:"Rekla sam sa ledom." -Ubacila je led u čašu.

X:"Zadovoljna?"

Ja:"Mhm." -Nasmejala se kiselo.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now