Otišla sam do kafića blizu škole i popela se na sprat istog. Spustim ranac na pod,a zatim sednem na stolicu i pogled usmerim ka gradu. Ljudi negde žure.. U sledećem trenutku u glavu mi je ušao Logan i scena od sinoć. Sve mi je nekako u magli,pa narvno kada sam se napila i nisam mogla ni da stojim na nogama.
➪mini flashback
Logan:"Pa vidi i Aurora se setila da izadje malo iz kuće." - Okrenem se ka njemu, sa laganim osmehom na licu,nakon što spustim praznu čašicu na šank.
Ja:"Mora i to neko,zar ne?"
Logan:"Bilo je i vreme." - Seo je na stolicu pored mene,a potom stavio ruku na moje golo koleno.
Logan:"Mislio sam.." -Izgovorio je tiho,a zatim me pogledao tik u oči. Na usnama mu je zaigrao vragolast osmeh nakon čega me uzeo za ruku.
Logan:"Šta misliš da odemo do mene?"
Ja:"Što da ne." -Uzmem telefon,a zatim izadjemo iz kluba sa njim,nakon čega sednem u njegov crni porshe..
➪end of flashbackKonobarov glas me vratio u stvarnos te sam ga pogledala.
Konobar:"Šta pijemo danas?"
Ja:"Danas sam više za kafu." -Osmehnuo se,a zatim se vratio za šank. Ubrzo je doneo šolju sa kafon i spustio na moj sto,nakon što sam mu platila otišao je. Podignem istu sa stola,a zatim otpijem gutljaj. Nakon nekog vremena osetim vreo dah na svom vratu,u sekundi se okrenem ka toj osobi. Bio je to Logan,gledao me sa blagim osmehom na licu,te pogled prebacio na moje usne. Nakašljem se,a zatim se odmaknem od njega.
Ja:"Šta ćeš ti ovde?" -Upitam ga nakon što je seo na stolicu sa druge strane stola.
Logan:"Bilo mi dosadno na času."
Ja:"I baš si došao ovde?" -Podignem obrvu i prekrstim ruke.
Logan:"Opusti se malo." -Zakolutam očima,a zatim,na tren prebacim pogled na stranu
Ja:"Znaš,ako nas tvoja mala princezica vidi ovde neće biti dobro."
Logan:"Ne brini ti za Hannu." -Izrečio je uzevši cigaretu od mene.
Ja:"Kako god." -Ustanem od stola,a zatim uzmem ranac.
Logan:"Kuda?"
Ja:"Nije tvoja briga,Logane." -Kažem dok sam mu bila okrenuta ledjima.
Logan:"Aurora,sedi."
Ja:"Moram na čas." -Izustim,a zatim izadjem iz kafića. Laganim korakom krenem ka školskom dvorištu.
Logan:"Nešto smo nervozni? Da li je to zbog onog sinoć?"
Ja:"Prekini da pričaš o tome!" -Kažem besno,a zatim se okrenem ka njemu.
Ja:"I sam znaš da se to desilo jer sam se napila,da sam bila i malo trezna nikad ne bih otišla sa tobom! A plus ako Hanna sazna za to prvo ti nećeš ostati živ."
Logan:"Neće ona meni ništa,a zapamti šta sam ti rekao jutros. Ako ponovimo to,ona neće saznati."
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...