6.DEO - "opet si sama?"

1.1K 28 0
                                    

Kathy:"Zanima me gde si sinoć nestala." -Zagrcnula sam se viskijem kojim sa pila,a potom se i nakašljala.

Ja:"Otišla sam kući ranije." -Klimnula je glavom gledajući me sa podignutom obrvom.

Tony:"Dame,koja od vas želi da pleše sa mnom?" -Baš u pravom trenutku Tony, pogledao je u mene,medjutim..

Ja:"Kathy hoće." -Izrečim te se on okrene ka njoj i pruži joj ruku,a ona je sa osmehom prihvati. Odveo je do ostalih te sam ih u trenu izgubila. Naslonim se na kožnu garnituru te uzmem telefon.

Logan:"Opet si sama?" -Podignem pogled sa telefona te ga pogledam. Na usnama mu je igrao osmeh,nakon čega je seo sa druge strane stola.

Ja:"Ne,nisam."

Logan:"Ja koliko vidim jesi." -Zakolutam očima,a potom spustim telefo na sto.

Ja:"Logane,ti si poslednja osoba koju želim da vidim."

Logan:"Šta se tu može?" -Mahnuo je onoj istoj konobarici što je i nas uslužila,te mu je ona prišla sa osmehom na licu.

Logan:"Votku."

X:"Još nešto?"

Logan:"Ne." -Vratila se do šanka,nakon čega sam ga pogledala te podigla obrve.

Ja:"Vau. Skroz druga osoba." -Izrečim sarkastično,te prekrstim ruke.
Logan:"Pa naravno,to je moj uticaj."

Ja:"Ništa nisi slagao." -Kažem sebi u bradu,te mu konobarica donese čašu i flašu votke,a potom to isto spusti na sto ispred njega.

•••

Vrativši se iz wc-a sudarila sam se sa jednim likom. Podignem pogled i odmerim mu svaku deo lica. Veoma lep dečko,ma da i veoma visok.

Ja:"Samo ćeš stajati tako?"

X:"Čekam da ti progovoriš."

Ja:"Jesam,sad je na tebe red. Kako se zoveš?"

X:"Ryan."

Ja:"Lepo ime,ja sam Aurora." -Pružio mi je ruku koju sam sa osmehom prihvatila. Pogledavši ponovo njegove plave oči sam izvukla ruku iz njegove. Dečko mi je na neki način poznat,samo.. Ne znam odakle ga znam..

Ryan:"Sama si ovde?"

Ja:"Mhm. A ti?"

Ryan:"Isto." -Prošao je rukom kroz kosu,a zatim na tren pogledao u starnu.

Ja:"Meni je smor,a tebi?"

Ryan:"Čitaš mi misli."

Ja:"Pa šta ćemo?"

Ryan:"Sporija je pesma,želiš da plešemo?"

Ja:"Ne moraš dva puta da me pitaš."
Osmehnuo se,ima lep osmeh,moram priznati. Spustio je ruke na moj struk,te sam ja svoje stvila oko njegovog vrata. Gledajući ga tako u oči zapitala sam se da li je isti kao i svi? Da li devojke gleda kao objekat? Par trenutaka kasnije sam se vratila u stvarnost dok se pesma polako završavala. Kada se pesma u potpunosti završila,neočekivano me pribio uz sebe i poljubio.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now