52.DEO - "je l' ste se bar poljubili?"

542 17 0
                                    

Nakon što je vozač zaustavio auto,sklonila sam pojas sa sebe i otvorila vrata istog kako bih izašla van.

Aron:"Aurora?"

Ja:"Hm?"  -Okrenem glavu ka njemu.

Aron:"Hvala ti." -Blago zaklimam glavom sa osmehom,a zatim napustim auto. Udjem u hotel,te odem do Kathy-ine sobe. Pokucavši na vrata iste,odmah ih je otvorila.

Karhy:"Želim da čujem svaki detalj!" -Udjem u sobu i sednem na garnituru.

Ja:"Pa ovako.." -Ispričala sam joj sve od juče do jutros. Malo je komentarisala,malo ćutala i detaljno slušala.

Ja:"Pa to bi bilo to." -Par trenutaka me je gledala,a zatim krenula sa pitanjima.

Kathy:"Hanna!? Šta će ona tu!?"

Ja:"Ona je Melissina drugarica."

Kathy:"Znači odmah shvatamo da je i ta Melissa loša."

Ja:"Manje-više,udala se kako bi se inatila Aronu." -Kathy je par puta odmahnula glavom.

Kathy:"Koja kučka! Lik je slomljen zbog nje! Ne mogu ni da zamislim kako mu je bilo sinoć gledajući je kako grli,pleše i ljubi drugog.."

Ja:"Ni ja.." -Izustila sam pomislivši na njega. Njegovo sinošnje izdanje mi je bilo i žao.

Kathy:"Je l' ste se bar poljubili?"

Ja:"Ne,zašto bi?"

Kathy:"Možda da nabijete to Melissi na nos." -Pogledala je nešto na telefonu,a zatim podigla obrve.

Kathy:"Opa!" -Uzviknula je sa osmehom.

Ja:"Šta?" ‐Okrenula je telefon ka meni,na kojem je bila slika Arona i mene kako smo plesali,a pored toga je bila slika Melisse i Davida. Kao što sam rekla naslov je bio "Aron Myers se pojavio na venčanju bivše devojke sa novom,kojoj još uvek ne znamo ime." Nastavila sam da čitam,u jednom momentu sam pročitala dosta ružnih komentata u vezi mene i njega. Pored toga bilo je još dosta slika kao i laži.

~dva dana kasnije~

Kathy:"Nadam se da ćemo se uskoro videti." -Izustila je pustivši kofer,a potom me zagrlila. Uzvratim joj zagrljaj.

Ja:"Hoćemo."

Kathy:"Kada se budemo videle želim da čujem da ste ti i Aron stvrno u vezi!" @
-Blago se nasmejem.

Ja:"Nema ništa od toga. Ne volim ga."

Kathy:"Mene ne možeš slagati. Vidim ti u očima da si se zaljubila u njega."

Ja:"Hah,ne budi smešna." ‐Uzela je kofer kada se pilot oglasio.

Kathy:"Ne,ja sam ozbiljna." -Blago zaklimam glavom,nakon čega je ušla u avion,udaljila sam se od istog. Ubrzo je avion uzleteo,te sam se vratila u hotel.

•••

Spakovala sam svoje stvari u kofer,te nakon 2h napustila hotel i uputila se ka stanu. Na ulasku u zgradu sam ugledala Arona,pričao je nešto sa vlasnikom stana.

Ja:"Hej?" -Izustim tišim tonom nakon čega se Aron okrenuo ka meni.

Aron:"Hej." -Pogled usmerim ka starijem čoveku.

Ja:"Dobar dan,nešto se desilo?"

X:"Ne." -Blago zaklimam glavom te je ubrzo otišao.

Aron:"Koliko vidim krenula si da se useliš u stan?"

Ja:"Mhm." -Pomerio se sa vrata u ulasku u veliku zgradu,a zatim sam prošla pored njega i ušla u istu. Ušli smo u lift,te sam stisnula odgovarajuće dugme,a potom su se vrata istog zatvorila.

Ja:"Gde si ti pošao?"

Aron:"Da budem prvi gost u tvom novom stanu." -Osmehnuo se,te se lift ubrzo zaustavio. Otključam vrata stana,a zatim udjem u isti.

Ja:"Pa izvoli." -Pokažem mu rukom da udje unutra.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now