4.DEO - "to nije moj problem."

1.3K 32 1
                                    

Kathy:"Setila si da se dodješ." -Klimnem glavnom te sednem na stolicu,a ranac stavim na stolicu pored.

Kathy:"Gde si bila?"

Ja:"U kafiću pored."

Kathy:"Ni Logan nije bio ovde,pa se pitam.." -Prekinem je.

Ja:"Ne,nije bio sa mnom." -Izrečim kratkom,tišim tonom te na tren pogledam Hannu

Kathy:"Ok,samo pitam."
-Podignem obrvu,a zatim se naslonim na zid.

Ja:"U ostalom,šta on ima da radi sa mnom? Ima devojku."

Kathy:"I sama znaš da je ona zbog materilanih stvari sa njim."

Ja:"To nije moj problem." -Ubrzo je došao i Logan,a zatim seo na stolicu pored Hanne te ruku prebacio preko njenih ramena. Poljubio je u obraz nakon čega se ona nasmejala,što me nateralo da zakolutam očima.

Kathy:"Kaže ne zanima je,a ne skida pogled sa njega."

Ja:"Kathy!"

Kathy:"Ćutim." -Nasmejala se,a potom se okrenula napred. Uzela sam hemijesku olovku u ruku te krenula da je tiše udaram od sto dok sam gledala u njih dvoje. Ok,Aurora čoveče saberi se! Jedna noć ništa ne može da promeni i sama znaš da je to bilo jer si bila pijana. Vratim pogled napred u trenutku kada je profesorka ušla u učionicu.

» Nakon časova «

Laganim korakom smo izašli iz učionice i krenuli ka izlazu škole.

Kathy:"Za par dana je utakmica,idete?"

Tony:"Ja sam kapiten,normalno da idem."

Kathy:"A ti Aurora?"

Ja:"Šta? A da-da. Idem." -Nastavili smo hodati dugim hodnikom do vrata,medjutim u trenurku kada sam htela da izadjem kroz ista,neko me jako zakačio ramenom te mi je ispao telefon iz ruke.

Ja:"Nije ti ovo trebalo." -Okrenem se ka Hanni,te ugledam osmeh na njenom licu.

Hanna:"Oh,Aurora. Baš mi je žao,nadam se da ti se taj telefon nije razbio."

Ja:"Mani me Hanna,da ti ja ne bih skinula tu fasadu sa lica!" -Osetim Tony-evu ruku kako lagano hvata moju. Tačno znam i zašto je to uradio,imam salbe živce.

Hanna:"Nisam znala da ste zajedno."

Ja:"I da jesmo,da li je to tvoj problem?"

Kathy:"Samo nastavi gde si pošla i ne pravi probleme." -Izrečila je jačim tonom.

Hanna:"Možda baš ona meni predstavlja problem.." -Prebacila je pogled na Tony-a gledajući ga sa blagim smeškom.

Tony:"Zar ti nemaš dečka?"

Hanna:"Kao da ga i nemam,možda si ti baš taj sa kim želim da budem."

Tony:"Hanna,samo me se mani,zar izgledam kao neko ko bi bio sa tobom?" -Istog trena se namrštila,a zatim podigla glavu i zaobišla nas.

"Loš potez" // 🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang