22.DEO -"nedostajala si i ti meni."

833 18 3
                                    

Probudio me zvuk mog telefona,bezvoljno otvorim oči i uzmem isti. Skonim rukom kosu u stranu,a zatim se javim na teleton.

Ja:"Halo?
"
Logan:"Dobro jutro." -Premestim se u sedeći položaj i protrljam oči.

Ja:"Šta hoćeš?"

Logan:"Da ti poželim dobro jutro,ne smem?"

Ja:"Ne."

Logan:"Ne budi takva. Ajde izadji čekam te ispred." -Sklonim pokrivač sa sebe i ustanem iz kreveta,a zatim pridjem prozoru i podignem roletne. Stajao je naslonjen na auto.

Logan:"Ajde,silazi dole." -Mahnuo mi je,a zatim prekinuo te sam sklonila telefon od uveta i ostavila ga na krevet.

Ja:"Ovaj nije normalan."  -Presvučem se i izadjem iz sobe. Tata je verovatno otišao na posao. Spustim se niz stepenice i otljučam vrata. Položim ruku na kvaku i otvorim ista. Logan je stajao tik ispred mene.

Ja:"Što si došao?"

Logan:"Nedostajala si i ti meni." -Privukao me sebi u zagrljaj.
Ja:"Ne razumem,čemu ovo?"

Sklonio je svoje ruke sa mene,a potom me pogledao.

Logan:"Sinoć sam ti rekao."

Ja:"Mislila sam da me zajebavaš."

Logan:"Ne. Ovo što trenutno osećam nikad do sada nisam osećao.." -Prešla sam očima preko njegovih te na tren spustila pogled.

Logan:"Ako mis.." -Stavim ruke na njegova ramena te se popnem na prste i zaustavim ga poljubcem,koji je naravmo uzvratio.

Ja:"Mislim da bi trebalo malo da ćutiš." -Osmehnuo se. Zatvorim vrata,a potom krenem ka kuhinji.

Logan:"Probudio sam te?"

Ja:"Jesi." -Dohvatim šolju iz ormarića,a zatim se okrenem ka njemu.

Logan:"Ja ne pijem kafu,hvala."

Ja:"Ni ne pravim je tebi." -Sipam vrelu vodu u šolju,a zatim sednem na fotelju pored Logana. Baš kada sam htela da mu kažem za putovanje u Tursku mu je zazvonio telefon,a zatim se javio. Ustao je sa garniture i odmakao se od mene. U jednom trenutku sam čula kako izgovara "Dušo",a ubrzo je i prekinuo,te se vratio do mene.

Ja:"Ko te zvao?"

Logan:"Brat,treba mu pomoć oko nečega."

Ja:"Aham,a od kada nazivaš brata dušo?" -Podignem obrvu.

Logan:"Pogrešno si čula."

Ja"A ma je li? Ustaj!"

Logan:"Zašto?"

Ja:"Napolje!"

Logan:"Zezaš me?" -Ustanem sa fotelje te ga uhvatim za nadlakticu.

Ja:"Zar ti izgledam kao da se šalim? -Otvorim vrata,a zatim ga gurnem kroz ista.

Logan:"Stani jebeno da ti objasnim."

Ja:"Ne želim da slušam!" -Zalupim vratima,a zatim ista zaključam.

Logan:"Ova je luda." -Čujem ga sa druge strane vrata.

Ja:"Čula sam!" -Ubrzo je otišao.

Ja:"Koji lažov jebote. A možda sam malo preterala.." -Popijem kafu,a zatim pozovem Kathy.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now