14.DEO - "priznaj da ti se svidja."

926 23 0
                                    

Smestile smo se u prvi red dok je Kathy željno isčekivala da utakmica počne. Par puta sam se osvrnula oko sebe tražeći Hannu,medjutim došla je pre sam početak utakmice i sela par mesta dalje od nas. I konačno,nakon pola sata čekanja timovi su izašli na košarkaški teren.

•••

Utakmica se bližila kraju. Razlika je bila jaki velika,a Loganov tim je vodio. Kao i očekivano,Logan i njegov tim su pobedili. Bacio je loptu,a potom prišao mestu gre sedela Hanna,te je poljubio.

Hanna:"Bravo,ljubavi." -Jao patetike.. - Pomislih.

Kathy:"Idemo?"

Ja:"Sačekat ćemo Tony-a pa idemo zajedno." -Klimnula je glavom,a potom smo ustale i sišle do slačionice.

Ja:"Tony?" -Pokucam na vrata iste izgovorivši njegovo ime.

Tony:"Stižem za par minuta." -Sačekale smo ga ispred slačionice dok sam iza Kathy gledala Logana i Hannu.

Kathy:"Priznaj da ti se svidja."

Ja:"Ti si luda."

Kathy:"Je l' se desilo nešto sinoć?" -Upitala me znatiželjno nakon čega vratim pogled na nju.

Ja:"Ne." -Izustum kratko,te se otvore vrata slačionice.

Tony:"Idemo." -U trenutku kada smo krenuli ka kafiću,neka devojka je dotrčala do nas,te skočila Tony-u u zagrljaj. Kathy ga je čudno pogledala,a potom se odaljila od njih par koraka.

Ja:"Nećeš nas upoznati sa drugaricom?" -Upitam ga gledajući u tu devojku.
Tony:"A da-da. Jennifer,moje drugarice Aurora i Kathy."

Jennifer:"Drago mi je." -Klimnula sam glavom.

Jennifer:"Srce imam nekih problema,možeš mi pomoći?" -Podigla sam obrve na to "srce."

Tony:"Naravno,ne smeta vam ako odem."

Ja:"Me ne." -Osmehnuo se,a potom otišao sa njom.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now