36.DEO - "Logan je imao nesreću"

660 21 0
                                    

» 𝐀𝐮𝐫𝐨𝐫𝐚 𝐀𝐝𝐚𝐦𝐬 «

Kathy:"Prelepo je." -Izrečila je spuštajući čašu ledenog soka na sto i usmerivši pogled ka moru.

Ja:"Zaista jeste." -Usmerim pogled ka moru,te me u tome prekine Kathy-in zvuk telefona.

Kathy:"A to je Tony." -Rekla je srećeno,a zatim uzela telefon u ruke i javila se. Par trenutaka se smejala,ali u sekundi joj se izraz lica promenio. Gledala me u blagom šoku dok ni reč nije progovarala.

Ja:"Šta?"

Kathy:"Ja.." -Ubrzo je spustila telefon na sto dok nije menjala izraz lica.

Ja:"Kathy jesi dobro?" -Potvrdno je klimnula glavom dok je uzimala sa stola čašu vode.

Kathy:"Rečiću ti nešto.. Ali.."

Ja:"Reci šta je bilo!"

Kathy:"Logan.."

Ja:"Kathy reci već jednom ne muči me!" -Progutam knedlu u grlu isčekicajući njen odgovor.

Kathy:"Logan je imao nesreću?"

Ja:"Molim!?" -Proderem se te nas svi ljudi,koji su bili ono nas,pogledali.

Ja:"Reci mi da mu se nije ništa desilo! Molim te!" -Već su suze krenule da padaju niz moje obraze.

Kathy:"Nažalost.. Poginuo je."

Ja:"Ja.. To ne može biti tačno!" -Krenula sam da mucam i osećala sam da ne mogu da dišem.

Kathy:"Hajde ustani,idemo malo na vazduh." -Lagano izmaknem stolicu od stola i izadjem iz kafića sa njom.

Kathy:"Smiri se,može?"

Ja:"Kako da se smirim!? Upravo sam saznala da je Logan mrtav! Kako Kathy!?" -Krenula sam ubrzano da dišem.

Kathy:"Pozliće ti! Onesvestićeš se."

Ja:"Nije me briga!"

Kathy:"Ali mene jeste! Aurora ti imaš slabo srce. Jebote ne radi to."

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now