7.DEO - "šta ćeš ti sa njim?"

1K 29 0
                                    

Kada je sklonio ruke sa mog struka udaljila sam se jedan korak od njega.

Ja:"Čemu ovo?"

Ryan:"Bilo je jače od mene." -Nisam stigla ništa da mu kažem,Logan mu je prišao,a potom ga udario pesnicom,nakon čega je Ryan pao na pod.

Ja:"Logane,da li si normalan!?"

Logan:"Šta ćeš ti sa njim?"

Ja:"To.." -Ryan je ustao sa poda,a potom mu uzvratio istom merom,te je Loganu potekla krv iz nosa. Obrisao je istu i ponovo ga udario,a ubrzo je nastala i tuča. Došlo je obezbedjenje,ali nisu mogli da ih razdvoje,a ubrzo su nas troje izbacili iz kluba.

Ja:"Kako ste divni! Izbacili su nas!" -Izrečim sa dobrom dozom besa i sarkazma u prvoj polovini rečenice.

Logan:"To se ne bi desilo da nisi plesala sa njim! Mogao je bilo šta da ti uradi."

Ryan:"Alo dečko! Stojim ispred tebe! Pazi šta pričaš!"

Logan:"Zalepiću te za pod,mani me se!"

Ja:"Ryan,idi kući,molim te." -Smrknuto je pogledao u Logana,a zatim seo u auto,te nestao na prvom skretanju. Stavim ruku na čelu,a potom sklonim kosu u stranu,te pustim tih izdah iz usta.

Logan:"Da čujem. Šta ćeš ti sa njim!?"

Ja:"Logane! To šta sam ja radila unutra te se ne tiče! Ne tiče te se uopšte! Razumeš?"

Logan:"Hoćeš da neko misli da si kurva? To želiš!? Ok,nema problema,u ostalom tako i izgledaš,nema razlike." -Bez reči mu udarim takav šamar da je okrenuo glavu na stranu i pogledao u pod. Moja ruka je trnela,a mogu zamisliti kako je njemu. Zadržim suzu,a potom zaustavim taksi i udjem u isti.

jutro

Kao i svako jutro,skuvala sam sebi kafu,a potom sela na kožnu garnituru. Telefon mi je bio pun Kathy-in poruka od sinoć.

"Gde si sinoć nestala?"

"Zašto stalno nestaješ iz kluba,šta se dešava?"

"Zašto se sad nisi javila da ideš?"

"Jesi okej?"

"Alo ludačo,javi se!" -I mnogo sličnih poruka,kao i poziva,takodje isto tako i od Tony-a.

"Pričaću ti kasnije." -Napisala sam joj poruku,a potom otpila gutljaj vrele kafe,jako je mirno jutros. Čak i previše. Ne čujem Carolin irirantni glas. Nakon što sam popila kafu,krenula sam u školu.
•••
Kathy:"I? Da čujem razlog."

Ja:"Sinoć sam upoznala prelepog dečka i.." -Zaustavim se na sred rečenice ugledavši Logana. Imao je modricu na licu dok je sa osmehom pružao Hanni veliku buket belih ruža,nakon čega je poljubio.

Kathy:"I?" -Ponovo sam vratila pogled ka njoj,te joj ispričala sve od sinoć.

Kathy:"Lažeš!" -Odmahnem glavom.

Kathy:"Pa zašto? Mislim zašto ga je udario?"

Ja:"I ja bih volela da znam."

Kathy:"I plus ko je on da tebi ili bilo kome kaže da je kurva." -Izvijem ramena,a potom ponovo bacim pogled ka njmu.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now