10.DEO - "Logane!?"

964 24 0
                                    

Maria:"Ja sam mislila da gledamo film,hoćete?"

Kathy:"Može."

Ja:"Može,vi nadjite film dok ja napravim kokice." -Ustanem sa kreveta i posegnem rukom za kvaku,ali me zausgavi Kathy-in glas.

Kathy:"Ja ću bre,ne muči se."

Ja:"Ne seri i sedi tu." -Izadjem iz sobe,a potom sidjem niz stepenice.

Matteo:"Trebaš nešto?"

Ja:"Mhm,kokice,ali sama ću." -Klimnuo je glavom,nakon čega sam ga zaobišla i otišla u kuhinju.

•••

Npravivši kokice sipala sam ih u činiju,a potom uzela istu. U trenutku kada sam izašla iz kuhinje na kožnoj garnituri u dvenoj sobi sam ugledala Logana.

Ja:"Logane!?" -Izrečim njegovo ime upitno,nakon čega se okrenuo ka meni.

Ja:"Šta ti radiš ovde?" -Prešao je očima preko mog tela.

Logan:"Bolje pitanje šta ćeš ti ovde?"

Ja:"Došla sam kod Kathy."

Logan:"Lepo,nisam znao da mu je ona sestra." -Krenula sam nešto da kažem,ali me zaustavio Matteov glas.

Matteo:"Ps5 ili GTA5?" -Upitao je Logana dok je u rukama držao dva crna džojstika.

Ja:"Idem da vam ne smetam." -Izustim,a potom krenem uz stepenice.

Matteo:"Ne smetaš Aurora. Šta ti je?" -Bez odgovora na njegovo pitanje sam se popela uz stepenice,a potom ušla u sobi. Spustim kokice na sto,a zatim sednem na krevet.

Ja:"Jeste li našle film?"

Maria:"Mhm." -Kathy je pustila film na laptopu.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now