16.DEO - "znam da i ti to željno očekuješ."

874 23 0
                                    

🔞🔞🔞
»» Par dana kasnije ««

Logan:"I sama znaš da ću reći!"

Ja:"Nisi valjda tako nisko pao da moliš za sex?" -Pogledao me smrknuto.

Ja:"U ostalom,imaš devojku,moli nju,ne mene."

Logan:"Ti si mnogo bolja od nje u krevetu." -Stegnem pesnicu,te se okrenem ka vratim njegove sobe,a zatim posegnem rukom ka kvaci istih.

Logan:"Stojim iza svoje reči!" -Prebacim pogled na njega,imao je zadovoljavajući osmeh na licu dok je sedeo bez majice na kožnoj fotelji. U sledećem trenutku je ustao sa iste,a zatim mi prišao par koraka na šta su moje noge zaklecale.

Logan:"Osećam strah u tebi. Grešim li?" -Nisam uspela ništa da mu odgovorim jer mi je bio tako blizu. Pratila sam pokret njegove ruke koja je sklanjala moj pobegli pramen kose sa lica.

Ja:"Logane.. Ta noć je bila greška."

Logan:"Već sam ti rekao,kada je u pitanju strast, nema greški." -Izustio je prešavši rukom preko mog,sada,golog ramena.

Ja:"Grešiš."

Logan:"Neću ponavljati,u ostalom znam da i ti to željno očekuješ."

Ja:"Ne." -Jedva izrečim nakon čega je njegov pogled završio na mojim usnama. Pre nego što sam bilo šta rekla,prislonio je usne na moje. Stajala sam kao ukopana u mestu dok me ljubio,te je ubrzo prešao i na vrat. Naramenice majice je spustio sa mojih ramena,a u trenu je istu i skinuo sa mene. Uhvatio me oko struka te napravio par koraka ka meni dok sam ja isto toliko napravila nazad sve do trenutka kada sam udarila o ivicu kreveta i pala na isti. Ostavljao je sitne poljubce na mom vratu i ključnoj kosti. Ubrzo je krenuo da skida sve sa mene dok u potpunosti nisam ostala gola. Nekoliko trenutaka kasnije se ponovo našao iznad mene,a potom ušao u mene. Svakog trenutka se pomerao sve brže i brže u meni. Uhvatio mi je obe ruke,a potom ih podigao iznad moje glave dok sam ja obavila noge oko njegovog struka...

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now