25.DEO - "možda si me baš ti promenila."

757 20 3
                                    

Logan:"Uzmi neku moju majicu pa se presvucu,ja ću biti kod nje za to vreme." -Potvrdno klimnem glavom,te on krene da izadje iz sobe,ali ga zaustavim.

Ja:"Logane?" -Izgovorila sam njegovo ime upitno nakon čega se okrenu ka meni.

Logan:"Hm?"

Ja:"Ovaj.. Ellie je rekla nešto,ali.."

Logan:"Šta je rekla?"

Ja:"Rekla je da je lepo to što te bar ja volim,a posle toga je rekla da nemaš oca,to je istina?" -Par trenutaka je samo ćutao.

Logan:"Kasnije ćemo o tome,važi?" -Podignem obrve,a zatim na tren pogled u pod.

Logan:"Idem ja sad kod nje." -Klimnem glavom,nakon čega je napustio sobu lagano zatvorivši vrata. Uzmem njegovu majicu iz ormara,a zatim odem u kupatilo koje je u sklopu sobe. Nakon što sam se istuširala,obukla sam se te im se pridružila.

Ellie:"Bato želim opet da praviš palačinke kada dodjem." -Rekla je dok je uzimala još jednu palačinku iz ranjira,na šta se Logan nasmejao.

Logan:"Sledeći put pravi Aurora." -Blago se osmehnem.

•••

Ellie:"Opet ćemo se igrati?"

Ja:"Hoćemo." -Slatko se nasmejala,a zatim me zagrlila.

Logan:"A za mene nema zagrljaja?"

Ellie:"Ima." -Podigao je u naručije,nakon čega ga ona zagrlila te poljubila u obraz.

Ian:"Nije pravila probleme?"

Ja:"Nije."

Logan:"Ali mi jesmo."

Sara:"Ništa novo za tebe." -Osmehnuo se,a zatim spustio Ellie.

Logan:"Vidimo se ubrzo."

Ellie:"Da." -Izustila je srećno,nakon čega su otišli.

Ja:"Mislim da bih i ja trebala da krenem." -Izustim nakon čega dohvatim jaknu sa stolice.

Logan:"Ma ne ideš ti nigde." -Pogledam ga podignute obrve.

Logan:"Ostaješ ovde večeras." -Vratim jaknu na stolicu,te se bacim na krevet pored njega.

Ja:"Nisam ti rekla za putovanje u Tursku,jutros sam htela,ali prekinuo nas tvoj brat."

Logan:"Da?"

Ja:"Razmišljala sam nešto."

Logan:"A šta to?"

Ja:"Da ostanem tamo." -Podigao je glavu sa jastuka i pogledao me.

Logan:"Zašto?"

Ja:"Imam problema sa porodicom,tačnije samo sa očevom suprugom."

Logan:"Znam,ali šta ću ja bez tebe jebeno?" -Blago se osmehnem,a potom se premestim u sedeći položaj nakon čega njegova ruka sklizne sa mog kuka.

Ja:"Ne znam." -Seo je ispred mene,a potom uzeo moje ruke u svoje dok me gledao tik u oči.

Ja:"Ko bi rekao? Kao druga osoba si."

Logan:"Ljudi se menjaju,zar ne?"

Ja:"Mhm,ali ne preko noći."

Logan:"Možda si me baš ti promenila." -Na njegovim usnama je zaigrao osmeh,nakon čega sam sam obavila ruke oko njegovog vrata. Ne skidajući pogled sa mojih očiju uhvatio me oko struka te sam mu sela u krilo. Lagano spustim ruke na krajeve njegove majice dok nisam prekidala poljubac pun strasti. Jednim pokretnom sam skinula majicu sa njega i bacila je na pod.

X:"Logane?" -Začuo se ženski glas sa druge strane vrata,te sam ustala iz njegovog krila i sela pored njega.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now