KRAJ - "da li želiš da se udaš za mene?"

1.3K 22 3
                                    

~šest meseci kasnije~

Aron:"Nisam baš neki romantik,ali da li želiš da se udaš za mene?" -Upitao me kleknuvši na jedno koleno ispred mene dok je u ruci držao crvenu kutijicu u kojoj je bio prelep presten. Na mojim usnama je zaigrao osmeh kojeg sam prekrila rukama. Gledao je u mene nestrpljivo čekajući moj odgovor.

Ja:"Da! Da!" -Izustim ushićeno par puta brzo klimnuvši glavom. Uzeo je ruku u svoju,a zatim na prst iste stavio prsten. Ustao je i stao ispred mene. Skočim mu u zagrljaj,a sekund kasnije osetim njegove ruke oko sebe. Potpisujem da je ovo najlpeši dan do sad! Naslonim glavu na njegovo rame i zatvorim oči poželivši da se ova sreća nikad ne završi. Grlivši ga na trenutak se prisetim Logana. Zašto baš u ovom trenutku? Pomislim. Možda zato jer sam želela da ovaj trenutak i sve ovo bude sa njim. Možda zato jer je još uvek njegovo ime ostalo urezano duboko u mom srcu... Možda zato jer se na neki način kajem što sam kročila u avion taj dan. Možda je sve moglo da bude drugačije. Ne mogu da kažem da ne volim Arona. Naravno,volim ga,šta više spremna sam dati život za njega. Ali,ono što sam osećala prema Loganu je nešto sasvim drugačije. Logan jeste bio moja prva ljubav koja se ne nikada zaboravlja. Uvek će biti deo mene,ali zato je Aron taj kojeg moje ruke grle i čiji dodir me natera da se naježim. Lagano sklonim glavu sa njegovog ramena i pogledam ga u oči.

Ja:"Arone.. Ja.." -Rekla sam tišim tonom,a potom na tren skrenula pogled u stranu.

Aron:"Šta je bilo?" -Vratim pogled na njega koji je već sklonio osmeh sa lica.

Ja:"Mislim da smo nekako i primorani na brak."

Aron:"Ne razumem." -Izvijem usne u veliki osmeh.

Ja:"Trudna sam!"

Aron:"Šta!? To.. To znači da ću postati tata?" -Par puta brzo klimem glavom dok je on uzimao moje ruke u svoje.

Aron:"Ovaj dan ne može biti bolji!" -Rekao je ushićeno ne skidajući osmeh koji je ulepšavao njegovo lice.

Ja:"Volim te!"

Aron:"Volim i ja tebe,ljubavi!" -Ponovo otisnem poljubac na njegovim mekanim usnama...

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now