Spakovala sam stvari u ranac,a zatim obukla duks preko kropa i izašla iz sobe.
Petar:"Dobro jutro."
Ja:"Jutro,jutro."
Petar:"Opet negde žuriš?"
Ja:"Ne." -Spustim ranac na pod,a zatim podjem do kuhinje. Napravim sebi kafu,a zatim sednem na fotelju.
Ja:"Ti ne ideš u firmu?"
Pater:"Danas ne." -Klimnem glavom,te spustim šolju na stakleni sto ispred sebe.
Ja:"Vidim nema tvoje gospodje,spava,a?"
Petar:"Nemoj tako,dogovorili smo se nešto."
Ja:"Znam,ali ovo je čak i kompliment." -Podigao je obrve.
Ja:"Okej,okej. Ćutim." -Otpijem gutljaj kafe,a zatim izvadim telefon iz džepa i krenem da listam instagram. Slučajno naletim na Hannin story,a zatim udjem u isti. To je bila slika sa Loganom,a opis "Ponovo zajedno,ljubav moja❤",nameštim se,a zatim zaključam telefon.
Petar:"Nešto se desilo?"
Ja:"Ne,idem ja. Vidimo se." -Ustanem sa fotelje i izadjem iz kuće. Na putu do teretane sam pokušala da dobijem Logana na telefon,ali se nije javljao. Već krećem da sumljam da je sve ovo bila njegova mala igra. Besno zaključam telefon i brzim korakom nastavim ka teretani. Pa toj kučki ću nos razbiti,samo da je vidim. Par trenutaka kasnije sam ušla u teretanu i otišla na sprat gde su se nalazili tegovi,vreće za udaranje,trake za trčanje i slično. Ponovo sam pozvala Logana,ali ponovo je nedostupan..
•••
Skinem duka sa sebe,te ostanem samo u kropu i crnim hlenkama. Bacim duks na stolicu pored mene,a potom čučnem i iz ranca izvadim rukavice za boks,a zatim ih stavim na ruke. Približim se vreći za udaranje te iz trena u tren krećem da je udaram sve jače i agresivnije. Sve do trenutaka kada začujem iritantan glas iza sebe. Zaustavim se,a zatim se okrenem ka njoj.
Ja:"Šta hoćeš?"
Hanna:"Vidim,videla si da smo se Logan i ja pomirlili. Presrećna sam zbog toga,što ne mogu reći za tebe." -Suzdržavala sam je da joj ne razbijem tu namazanu facu.
Hanna:"Rekla mi je gospodja Hill,da si bila kod njega sinoć,tačnije da je on rekao da si mu devojka. Ah,Aurorice. Kako si samo naivna. On i ja smo stvoreni jednon za drugo,to sve pored mene su njegove malene igrice kako bi me napravio ljubomornom." -Suzdržavala sam suze i ako znam da ova kučka laže,zabolelo je. Pogodila je tačno onde gde najviše boli.
Hanna:"Znaš,sinoć je kasno došao kod mene. Mislim da znaš šta se desilo,bilo je prelepo.." -Osetim suzu kako je skliznula niz moj obraz,nakon čega sam je refleksno udarila u obraz. Uhvatila se za isti,te sam je drugi put udarila u stomak,nakon čega je pala na pod. Sela sam na nju,te krenula sve jače da je udaram,sve do trutka dok me jake muške ruke nisu uhvatile oko struka i podigle sa nje. Bila sam ledjima pribijena uz tu osobu dok sam ubrzano disala.
Logan:"Aurora smiri se." -Prošaputao je na moje uvo,dok me je rukama grlio oko struka.
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...