21.DEO - "Aurora..Volim te."

853 22 5
                                    

Matteo:"Samo ćeš tako stajati ili da plešemo?" -Odložim telefon na sto,a potom ga uhvatim za ruku. Udaljili smo se od stola gde sam predhodno sedela,lagano ga obgrlim rukama oko vrata,a u sledećem trenutku osetim njegove oko svog struka.

Ja:"Nisi ni ti loš u tom odelu." -Predjem očima preko njegovog tela,a zatim podignem pogled i susretnem se ponovo sa njegovim očima.

Matteo:"Samo?"

Ja:"Mhm." -Preko njegovog ramena sam gledala Logana. Spustio je čašu na sto i ustao sa stolice. U sledećem trenurku nam je prišao i prekinuo naš ples.

Logan:"Mogu li da preuzmem?"

Ja:"Čeka te.." -Prekinuo me Matteo
.
Matteo:"Naravno brate." -Sklonio je ruke sa moj struka,a zatim se odmakao,nakon čega me Logan pribio uz sebe.

Ja:"Lakše malo! Nisam ja igračka!"

Logan:"Izvini,izvini." -Položim ruke na njegove grudi i pogledam ga u oči.

Logan:"Zašto si plesala sa njim?"

Ja:"Treba da ti crtam?" -Potvrdno je klimnuo glavom.

Ja:"On mi je pratilac večeras." -Podigao je obrve.

Logan:"Sad sam ja tu." -Zakolutam očima i pogledam u stranu.

Ja:"Jao vidi dolazi tvoja nevolja." -Čim sam to izgovorila našla sam pored nas.

Hanna:"Šta ćeš ti sa njim?" ‐Upitala me besno,te sam sklonila ruke sa njegovih grudi i udaljila se jedan korak od njega.

Ja:"Pitaj njega." -Usmerila je pogled ga njemu.

Hanna:"Objasni."

Logan:"Zašto bih? U ostalom mi smo raskinuli." -Iste sekunde ga pogledam.

Hanna:"Nismo,dok ja ne kažem tako."

Logan:"Kako hoćeš." -Uhvatio me za ruku i izveo napolje. Izvučem ruku iz njegove na izlazu iz koloseuma.

Ja:"Šta radiš!?" -Zastao je i okrenuo se ka meni.

Logan:"Moramo da pričamo,Aurora!"

Ja:"Ne moramo. Zašto si naporan jebeno?" -Napravio je par koraka ka meni te stavio ruke na moj obraze i poljubio me,nakon čega sam mu udarila šamar.

Ja:"Zar misliš da možeš da radiš sa mnom šta hoćeš? Više ne,Logane! Odjebi!" -Nije me polušao,naravno,uhvatio me za ruku i odveo do svog auta.

Logan:"Ulazi."

Ja:"Ne."

Logan:"Ulazi!" -Povisio je ton te sam ušla u auto,a nakon mene i on.

Ja:"I šta ćeš sad? Odvesti me kući i silovati,a?"

Logan:"Ućuti!"

Ja:"Neću!" -Krenuo je brzi da vozi,sa 150 prešao je na 200.. Što me nateralo da ubrzano dišem.

Ja:"Poginućemo,uspori!"

Logan:"Nemam šta da izgubim."

Ja:"Logane!" -Ćutao je par sekudi dok je vozio sve brže i brže,a onda..

Logan:"Aurora.. Volim te." -Izustio je to tako neočekivano te sam ga pogledala blago šokirano.

Ja:"Šta?" -Upitam ga tišim tonom.

Ja:"Zezaš me."

Logan:"Znam da osećaš isto."

Ja:"Grešiš,a sad stani." -Nije me poslušao.

Logan:"Kada kažeš šta osećaš." -Kada sam mu rekla da ga volim,usporio je,a ubrzo i zaustavio auto. Sklonila sam pojas sa sebe i izašla iz auta.

Logan:"Nije bilo tako teško. Zar ne?" -Izrečio je nakon što je zatvorio vrata auta.

Ja:"Ti si lud!"

Logan:"Ali me voliš." -Rekao je sa osmehom na licu.

Ja:"To sam rekla kako ne bi poginuli!"

Logan:"Mhm." -Krenuo je da me poljubi,ali sam se udaljila od njega.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now